English

مدیر عامل شرکت نفت و گاز گچساران؛

اولویت برداشت نفت از میادین مشترک در مناطق نفتخیز جنوب /تاکیدشرکت نفت و گاز گچساران بر ایفای مسئولیت های اجتماعی

مدیر عامل شرکت نفت و گاز گچساران گفت: فعالیت این شرکت عام المنفعه است و در زمینه ساخت بیمارستان، ورزشگاهها و جاده سازی که در دست اقدام است به خدمت رسانی می پردازد.

اولویت برداشت نفت از میادین مشترک در مناطق نفتخیز جنوب /تاکیدشرکت نفت و گاز گچساران بر ایفای مسئولیت های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، هوشنگ صیدالی طی نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن ابراز رضایت از برگزاری نهمین نمایشگاه صنعت نفت خوزستان با اشاره به جایگاه شرکت نفت و گاز گچساران بیان داشت:  این شرکت با 7 هزار پرسنل دارای 6700 کیلومتر خط لوله و 220 واحد است که بعد از شرکت نفت و گاز کارون با تولید روزانه 630 هزار بشکه نفتی زیر نظر مناطق نفت خیزجنوب فعالیت می کند.

صیدالی افزود: این شرکت فعالیت خود را در چهار استان‌ خوزستان، بوشهر، فارس و کهکیلویه و بویر احمد انجام می دهد که عمده فعالیت خود را در استان کهیلویه و بویر احمد به انجام می رساند.

صیدالی با اشاره به اینکه شرکت نفت و گاز گچساران بعنوان گلوگاه نفت صادراتی کشور است، بیان داشت:  خطوط لوله صادراتی از نقاط زیر مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران می‌گذرند.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز گچساران تصریح کرد: فعالیت این شرکت عام المنفعه است چرا که به مردم اطراف توجه می کند و در زمینه ساخت بیمارستان، ورزشگاهها و جاده سازی که در دست اقدام است به خدمت رسانی می پردازد.

این مقام مسئول عنوان کرد: از 10 میدان نفتی که توسط شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برای ازدیاد برداشت انتخاب شده‌اند، 4 میدان بی‌بی حکیمه، گلخاری و گرنگان از حوزه جغرافیایی و کاری شرکت نفت و گاز گچساران است.

صیدالی در خصوص آخرین وضعیت عملیات مهار چاه 147 رگ سفید گفت: این چاه جزو چاه‌های جدید و در مرحله نهایی حفاری بوده است که دچار حادثه شد. با توجه به شرایط حاکم بر وضعیت فعلا نمی‌توان هیچ قضاوتی راجع به علل بروز این حادثه را داشت اما همکاران ما تلاش دارند این چاه هرچه سریع‌تر مهار شود.

وی با اشاره به 7 مخزن از 16 مخزن که وارد مرحله تولید نشده اند بیان داشت: در زمینه تولید از مخازنی که هنوز وارد مدار تولید نشده‌اند، اولویت وزارت نفت روی برنامه مطالعاتی، بیشتر مخازن مرزی و مشترک است و مخازن درون کشور در اولویت اول نیستند.

گفتنی است؛ نمایشگاه صنعت نفت خوزستان از 11 لغایت 14 آبان در نمایشگاه بین المللی اهواز دایر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه