English

امام جمعه سنندج:

قطعا همه مردم درراهپیمایی ۱۳آبان امسال شرکت می کنند

امام جمعه سنندج گفت: اگرچه از اول انقلاب اسلامی تاکنون شیطان بزرگ و دشمنان نظام به دنبال طراحی و اجرای توطئه علیه انقلاب هستند اما هدایت‌های رهبری همیشه عامل پیروزی انقلاب است.

قطعا همه مردم درراهپیمایی 13آبان امسال شرکت می کنند

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار داشت: از واجبات مسلمانان که باور به این دارند که در روز قیامت به حضور خداوند می‌رسند.

امام جمعه سنندج اذعان داشت: در قرآن اشاره شده است که رخسارهایی در روز قیامت هستند که بسیار زیبا هستند و اینها همان انسان‌هایی هستند که به محضر خداوند شرفیاب می‌شوند.

وی افزود: انسان‌های مسلمان در روز قیامت با دیدن خداوند، به اندازه‌ای شادمان می‌شوند که درجه آن قابل اندازه نیست.

به گفته خدایی، انسان‌های مسلمان باید در این دنیا تنها به حضور در محضر خداوند بیاندیشند تا در روز قیامت در محضر خداوند قرار بگیرند و گرنه کسی که به این موضوع باور نداشته باشد از دیدن خداوند محروم خواهد شد.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان توطئه‌های بسیاری علیه نظام را طراحی و اجرایی کرده‌اند اما جز یاس و ناامیدی چیزی نصیب آنها نشده است.

وی عنوان کرد: اگرچه ملت ایران آگاه هستند که شیطان بزرگ و تمامی دشمنان سعی در شکست ایران دارند اما با عنایت خداوند، هدایت‌های رهبری، اطاعت‌پذیری رئیس جمهوری و دلسوزی مسوولان و صبر ملت، تا ابد پیروزی از آن ملت ایران است.

خدایی همچنین با یادآوری اهمیت راهپیمایی 13 آبان‌ماه جاری، گفت: قطعا همه مردم در راهپیمایی امسال شرکت می‌کنند و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه