English

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد

شناسایی و دستگیری باند سارقان مامورنما در بندرلنگه

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: چهار نفر از اعضای باند سارقان مسلح در پوشش ماموران انتظامی، در شهرستان بندرلنگه شناسایی و دستگیر شدند.

شناسایی و دستگیری باند سارقان مامورنما در بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزالله ملکی در تشریح این خبر افزود: اعضای این باند اقدام به توقیف یک دستگاه کامیون تریلر کرده و در حال انتقال آن به شهرستان بندرخمیر به منظور بررسی بار جهت سرقت آن بودند که با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان بندرلنگه این باند شناسایی و دستگیر شد.

وی بیان داشت: در بازرسی از خودرو متهمان یک قبضه اسلحه جنگی کلاش، اسلحه ویلچستر، کلت کمری، یک دستگاه بی‌سیم دستی، 88 عدد فشنگ جنگی، دو عدد افشانه دفاع شخصی، یک عدد شوکر برقی، یک دستگاه پرچ، چراغ گردان، چاقو، چهار عدد پلاک خودرو، چند برگه مجوز حمل سلاح، تعدادی کارت شناسایی، اوراق آرم‌دار نیروی انتظامی، بسیج، دادگستری و رسید محموله پستی، کپی فیش حقوقی، هشت دستگاه گوشی موبایل، تعدادی دیلم و ابزار سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: در این راستا دو دستگاه خودرو پژو و تریلر در تصرف اعضای باند نیز توقیف شد که در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد راننده خودروی پژو از کارکنان اخراجی یکی از سازمان‌ها و سه نفر دیگر نیز در پوشش ماموران انتظامی می‌باشند.

وی گفت: در این رابطه چهار متهم دستگیر و به پلیس آگاهی تحویل شدند و تلاش برای شناسایی دیگر اعضای احتمالی این باند ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی