English

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده:

پروژه جاده «لنده به تشان» با ۳۰۰ میلیارد تومان عملیاتی می‌شود

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: پروژه جاده «لنده به تشان» با مشارکت مجموعه‌های مختلف و وزارت راه و شهرسازی با ۳۰۰ میلیارد تومان عملیاتی می‌شود.

پروژه جاده «لنده به تشان» با ۳۰۰ میلیارد تومان عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، عصر امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده، مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد و کارشناس ارشد وزارت راه، جلسه بررسی جاده لنده به تشان برگزار شد.

عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار موج، در این رابطه، اظهار کرد: در این جلسه کلیات کار مورد تصویب قرار گرفت که به زودی به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای دریافت کد ردیف اعتباری ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه با اجرای این  پروژه مسافت ۱۰۰ کیلومتری جاده تشان به لنده، ۷۰ کیلومتر کاهش می‌باید، افزود: مسافت این جاده ۳۴ کیلومتر می‌شود.

وی افزود: اعتبارات اولیه برای پروژه جاده لنده به تشان ۳۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است. که در این جلسه تصمیم گرفته شد که توسط مشاور برای کاهش هزینه‌ها، پروژه دوباره مورد بازنگری قرار بگیرد.

هاشمی‌پور تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه مسیر تردد به خوزستان، شهرستان کهگیلویه و مرکز استان با سهولت و اصطحکاک کمتری صورت می‌گیرد و در حقیقت تردد را برای مردم آسان‌تر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه جاده لنده به تشان ادامه پروژه جاده جایزان به لیکک است، اظهار داشت: با تکمیل پروژه جایزان به لیکک مسافت شهرستان بهمئی با خوزستان ۴۰ کیلومتر کاهش داده می‌شودشد. و در حقیقت با بهره‌برداری از پروژه‌‌ها تمام راه‌های ارتباطی خوزستان به بهمئی و سایر راه‌های ارتباطی مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و لنده کوتاه‌تر و با سهولت انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه جاده جایزان به لیکک در حال اجرا است، تصریح کرد: این پروژه از محل اعتبارات نفت انجام می‌گیرد و هیچ ربطی به اعتبارت یک سوم و دو سوم نفت و اعتبارات استانی ندارد.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: پروژه جاده «لنده به تشان» با مشارکت مجموعه‌های مختلف و وزارت راه و شهرسازی با ۳۰۰ میلیارد تومان عملیاتی می‌شود. و در واقع این پروژه کریدور جنوب به شمال یعنی اتصال شهرستان‌های بهمئی، لنده و شهرهای پاتاوه و دهدشت است.

هاشمی‌پور با قدردانی از وزارت راه و شهرسازی، افزود: از آقای امینی معاون وزیر راه و شهرسازی، یعقوبی از مدیران کل و سایر مسوولان این وزارتخانه  و مدیرکل راه و شهرسازی تشکر و قدردانی می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی