English

فرمانده سپاه سنندج:

مدیریت درست و به موقع فضای مجازی تبدیل تهدید به فرصت است

فرمانده سپاه ناحیه سنندج گفت: مدیریت درست و اصولی فضای مجازی تبدیل یک تهدید به فرصت است و به همین دلیل باید از این ظرفیت ها بهره برداری شود.

مدیریت درست و به موقع فضای مجازی تبدیل تهدید به فرصت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، سرهنگ پاسدار عیسی رحیمی زاده در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی در سنندج، اظهار داشت: همکاری و ارتباط با اصحاب رسانه از سوی تمامی مدیران و مسئولان یکی از نیازهای لازم و ضروری است و این مهم باید در اولویت قرار گیرد.

وی بیان کرد: سپاه سنندج در هر شرایطی آماده همکاری با اصحاب رسانه است و ما از این همکاری و تعامل استقبال می کنیم، چون اعتقاد داریم اصحاب رسانه انتقال دهنده مطالبات مردم هستند و به همین دلیل باید از این فرصت به خوبی بهره برداری شود.

فرمانده سپاه ناحیه سنندج گفت: امروز در شرایطی قرار داریم دشمن با تمام ابزارهای در اختیار خود به جنگ با اسلام و انقلاب ورود پیدا کرده است و به همین دلیل ما باید در این زمینه هوشیار و آگاه باشیم.

وی به سخنرانی های بیهوده رئیس جمهور آمریکا در خصوص انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این سخنرانی ها نشان داد که سپاه در اوج عزت و اقتدار قرار داشته و از انقلاب اسلامی دفاع می کند.

رحیمی زاده یادآور شد: سپاه و بسیج بسته به ماموریت های مختلف در صحنه حضور دارد و تلاش می شود که با بهره برداری از ظرفیت های در اختیار اقدامات و برنامه های ویژه ای را اجرایی کند.

وی به فضای مجازی اشاره کرد و افزود: فضای مجازی امروز به عنوان یک تهدید از آن یاد می شود که در صورت مدیریت درست می توان از این تهدید یک فرصت ایجاد کرد و به یک ظرفیت برای ترویج آموزه های دینی و انقلابی بهره برداری شود.

فرمانده سپاه ناحیه سنندج اظهار داشت: امروز میزان دسترسی به فضای مجاری سهل و آسان است و ما نباید غفلت کرده و اجازه دهیم تا دیگران برای جوانان ما الگوسازی کنند، چرا که امروز ما الگوهای زیادی در حوزه ایثار و شهادت در اختیار داریم و باید آنها را به نسل جوان معرفی کنیم.

وی به فعالیت های مختلف بسیج اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های ما مربوط به حوزه راهیان نور و همچنین یادواره های شهداست که مخاطب اصلی این برنامه ها نسل جوان ماست.

وی بیان کرد: امروز برگزاری یادواره های شهدا ویژه اقشار مختلف یکی از اولویت های اصلی در بسیج است و ما یادواره های شهدا با عنوان "آبروی محله" را برگزار می کنیم و این مهم باید ور رسانه های جمعی نمود عینی داشته باشد.

رحیمی زاده عنوان کرد: هر زمان و در هر شرایطی که نیاز بوده بسیج ورود پیدا کرده است و بسیج نیز با تمام توان از ظرفیت ها استفاده کرده و اقدامات صورت گرفته نیز خروجی های خوبی داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع آسیب های اجتماعی در سنندج اشاره کرد و افزود: امروز حاشیه نشینی یکی از معضلات جدی در سنندج به شمار می رود و سپاه از ۱۰ سال قبل با محرمیت زدایی در مناطق روستایی به دنبال کاهش مهاجرت روستاییان به سمت شهرهاست.

وی گفت: یکی دیگر از مشکلات در سنندج طلاق است و متاسفانه بر اساس آمارها از هر پنج ازدواج در سنندج یک مورد به طلاق منجر می شود و سپاه در این بخش نیز ورود پیدا کرده و برنامه های مختلفی را در دستور کار قرار داده است.

فرمانده سپاه ناحیه سنندج یادآور شد: اعتیاد دیگر معضل جدی در سنندج است و در راستای مقابله با این معضل نیز برنامه های جامع و کاملی در قالب طرح کرامت2طراحی شده است و این برنامه ها به مرور اجرایی و عملیاتی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه