English

به مدت یک هفته صورت گرفت؛

نمایش آثار خوشنویسی زهرا اکبری در واحد رشت

نمایشگاه خوشنویسی فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بمدت یک هفته در سالن نمایشگاهی این واحد دانشگاهی در معرض دید عموم قرار گرفت.

نمایش آثار خوشنویسی زهرا اکبری در واحد رشت

به گزارش خبرگزاری موج گیلان و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، مجید مشک بید حقیقی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تشکر از این هنرمند گیلانی، گفت: آثار خوشنویسی زهرا اکبری فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته جغرافیای دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به مدت یک هفته در سالن نمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه از 13 اثر خوشنویسی به نمایش گذاشته شده از خطوط نستعلیق و شکسته نستعلیق، چهار اثر چلیپانویسی نستعلیق و شکسته نستعلیق ، چهار اثر سیاه مشق و پنج اثر ترکیب آزاد بود که توسط این دانشجوی فارغ التحصیل هنرمند به نمایش گذاشته شد.

مشک بید حقیقی تصریح کرد: این عضو باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت که تا این زمان پنجمین نمایشگاه انفرادی خود را برگزار می کند، فعالیت هنری خود را از سال 1384 با عضویت در انجمن خوشنویسان ایران آغاز کرد و در حال حاضر هنرجوی دوره فوق ممتاز این انجمن می باشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان همچنین بیان کرد: این نمایشگاه که به همت حوزه دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد توانست به صورت هر روزه از ساعت 9 لغایت 17 پذیرای تعداد زیادی از اساتید و دانشجویان علاقه مندان باشد که در طی این مدت حدود 500 نفر از نمایشگاه بازدید کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه