English

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس:

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس چالش‌ها و موانع آموزش و پرورش را بررسی خواهد کرد

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی هدف از سفر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به لرستان را بررسی چالش ها و موانع آموزش و پرورش و آموزش عالی با حضور متولیان این دو دستگاه برشمرد و گفت: این سفر ثمرات خوبی برای آموزش و پرورش و دانشگاهها به دنبال خواهد داشت.

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس چالش‌ها و موانع آموزش و پرورش را بررسی خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، محمد بیرانوندی در حاشیه دیدار اعضای این کمیسیون با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد افزود: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به مدت سه روز میهمان استان هستند و مشکلات، چالش‌ها و برنامه‌های این دو دستگاه را به صورت میدانی بررسی خواهند کرد.

وی افزود: مجمع خیرین مدرسه‌ساز، کانون پرورش فکری و معاونت نوسازی مدارس به جلسات دعوت‌شده‌اند و برنامه‌های خوبی در پیش روست و فردا از ساعت 9 برنامه با جلسه‌ای با رؤسای آموزش‌وپرورش شهرستان‌های مختلف استان و جلسه با مدیران مدارس شهرستان خرم‌آباد شروع می‌شود و عصر این روز نیز نشستی با دانشگاهیان برگزار می‌شود.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی با اشاره به نشست اخیر مجمع نمایندگان استان لرستان با دکتر جهانگیری بیان کرد: در این نشست مسائل کلان و برنامه‌های مختلف شهرستان‌ها ارائه و چند مسئله عام نیز مطرح شد و هر یک از نمایندگان در حوزه انتخابیه خود مسئله‌ای را مطرح کردند و علاوه بر موضوعاتی همچون راه‌آهن و سدها، بحث احداث سد بختیاری که می‌تواند 11 هزار فرصت شغلی را بین 5 تا 7 سال ایجاد کند نیز در حوزه انتخابیه خرم‌آباد مطرح شد.

بیرانوندی با اشاره به افزوده شدن یک نماینده به حوزه انتخابیه استان لرستان تصریح کرد: تعداد 39 تا 40 نماینده قرار است به مجلس اضافه شود و ضمن اینکه که اعتراضات فراوانی در مجلس به این موضوع وجود دارد نشست محکمی پیرامون این قضیه داشتیم و در کمیسیون شوراها وزارت کشور پیشنهاد داده شد که یک نفر به حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی اضافه شود و قید سلسله را هم اضافه کنند که به خرم‌آباد دوره و الشتر با سه نماینده تبدیل شود.

گفتنی است عصر دیروز، رئیس و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی چالش‌ها و مشکلات آموزش و پرورش و آموزش عالی، وارد خرم‌آباد شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه