English

رییس پلیس راهور استان اصفهان خبر داد:

ضبط گواهینامه ۳۹ راننده متخلف در اصفهان

رییس پلیس راهور استان اصفهان از ضبط گواهینامه رانندگی 39 نفر از رانندگان متخلف که مرتکب تخلفات حادثه ساز شده و نمره منفی آنها از حد نصاب گذشته بود خبر داد.

ضبط گواهینامه 39 راننده متخلف در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سرهنگ رضا رضایی با بیان این خبر گفت: یکی از مواردی که پلیس راهور استان با قاطعیت با آن برخورد می کند وقوع تخلفات حادثه ساز توسط رانندگان است که در گونه موارد علاوه بر اعمال قانون نمره منفی نیز در کارنامه رانندگان ثبت می شود و اگر نمره منفی آنها به عدد 30 برسد گواهینامه آنان به مدت شش ماه ضبط می شود.

وی افزود: براین اساس در مهرماه سال جاری گواهینامه رانندگی 39 نفر از رانندگان متخلف که مرتکب تخلفات حادثه ساز شده و نمره منفی آنها از عدد 30 گذشته بود ضبط شد.

این مقام مسئول عنوان داشت: همچنین سه هزار و 324 راننده خطر آفرین و حادثه ساز علاوه بر دریافت نمره منفی مورد اعمال قانون قرار گرفتند.

رئیس پلیس راهور استان، عبور از چراغ قرمز، حرکات مارپیچ و نمایشی، سرعت و سبقت غیر مجاز، صحبت کردن با تلفن همراه در حین رانندگی، عدم رعایت حق تقدم را از جمله تخلفات حادثه ساز عنوان کرد و گفت:‌برابر مصوبه هیئت وزیران جریمه تخلفات حادثه ساز دوبرابر شده و از 5 تا 10 نمره منفی به رانندگانی که مرتکب این تخلفات شوند تعلق می گیرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه