English

با حضور هنرمندان کرمانشاهی

ورکشاپ رویاهای پوچ ترامپ ۱۳ آبان در کرمانشاه برگزار می شود

سرپرست حوزه هنری استان کرمانشاه از برگزاری ورکشاپ و کارگاه آموزشی «رویاهای پوچ ترامپ» با حضور هنرمندان کرمانشاهی و کردستان در استان خبر داد.

ورکشاپ رویاهای پوچ ترامپ 13 آبان در کرمانشاه برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، امین مرادی از برگزاری ورکشاپ و کارگاه آموزشی «رویاهای پوچ ترامپ» توسط خانه کارتون حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه و با همکاری خانه کاریکاتور حوزه هنری استان کردستان خبر داد.

وی افزود: این برنامه در روز سیزدهم آبان همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره)، تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه و روز دانش آموز در نگارستان سوره حوزه هنری کرمانشاه برگزار می شود.

این مسئول بیان کرد: این ورک شاپ جهت تعامل هرچه بیشتر هنرمندان دو استان و با هدف مقابله ی نرم با هجمه های دشمنان و به منظور بیان خطرات استکبار برای جهان با زبان بین المللی هنر برنامه ریزی شده است.

مرادی گفت: در این برنامه یک روزه، هنرمندان به موضوعاتی چون رویاهای پوچ ترامپ، دموکراسی آمریکایی، حقوق بشر آمریکایی، نقش مرزبانان و سبزقامتان سپاه پاسداران در محافظت از مرزهای جمهوری اسلامی و امنیت پایدار کشور و منطقه در آثار خود می پردازند.

وی افزود: آثار هنرمندان شرکت کننده پس از اهداء جوایز به نفرات برتر به صورت نمایشگاه گروهی در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مرادی گفت: از علاقه مندان به این رشته هنری دعوت می شود جهت شرکت در این کارگاه طی 11 آبانماه سالجاری جهت ثبت نام به خانه کاریکاتور حوزه هنری استان کرمانشاه مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه