English

مدیر اجرای طرح های فاضلاب هرمزگان خبر داد

بهره برداری از طرح فاضلاب سورو تا تابستان ۹۷

مدیر امور اجرای طرح های فاضلاب هرمزگان از اجرای طرح فاضلاب محله سورو بندرعباس خبر داد و گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده، طرح فاضلاب سورو به طور کامل تا تابستان 97 تکمیل و به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از طرح فاضلاب سورو تا تابستان 97

به گزارش خبرگزاری موج از بندرعباس، حمید میری گفت: این طرح شامل 34 کیلومتر طول شبکه فاضلاب است که عدم تخصیص بودجه از دلایل تاخیر در اجرای آن بوده است.

وی افزود: در حال حاضر 4 کیلومتر از شبکه فاضلاب سورو با اعتبار 11 میلیارد ریال اجرا شده و تعداد 360 فقره انشعاب فاضلاب نیز نصب شده است.

 وی بیان کرد: همچنین قرارداد اجرای بخش دیگری از این شبکه به طول 6 کیلومتر با اعتبار 25 میلیارد ریال منعقد شده است که این پروژه نیز تا پایان امسال به اتمام می رسد. این پروژه هم اکنون در مرحله تجهیز کارگاه جهت شروع عملیات اجرایی است. 

مدیر امور اجرای طرح های فاضلاب استان اظهار داشت: اسناد برگزاری مناقصه اجرای 24 کیلومتر شبکه فاضلاب باقی مانده  از محله سورو با اعتبار بیش از120 میلیارد ریال در حال تهیه جهت اجراست.

میری افزود: با اجرای شبکه فاضلاب این محله تعداد دو  هزار و 120 فقره انشعاب فاضلاب به شبکه اصلی شهر بندرعباس متصل می شود.

به گفته وی؛ بر اساس پیش بینی های انجام شده، طرح فاضلاب سورو  به طور کامل تا تابستان 97 نکمیل و به بهره برداری می رسد.

اجرای پروژه فاضلاب محله حسین آباد

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اجرای پروژه فاضلاب حسین آباد نیز گفت: این پروژه محدوده سه راه جهانبار تا سه راه 22 بهمن و محله پشت شهر را شامل می شود که خط اصلی آن به طول 1.32 کیلومتر در حال اجراست و شبکه فرعی آن نیز به طول 5 کیلومتر تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.

وی افزود: این پروژه با هزینه 24 میلیارد ریال در بلوار امام سجاد (ع) در حال اجرا می باشد که با اجرای خط انتقال امکان اجرای باقیمانده شبکه فاضلاب محله حسین آباد و پشت شهر به متراژ 4680 متر که شامل 600 فقره انشعاب فاضلاب می باشد به شبکه فاضلاب شهر متصل می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی