English

استاندار هرمزگان تاکید کرد

ضرورت استفاده از ظرفیت مرزنشینان در مبارزه با قاچاق

استاندار هرمزگان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مردم در مقابله با پدیده قاچاق کالا و ارز، گفت: مردم مرزنشین هرمزگان باید در مبارزه با قاچاق مشارکت داشته باشند.

ضرورت استفاده از ظرفیت مرزنشینان در مبارزه با قاچاق

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از استانداری هرمزگان، فریدون همتی در همایش مشترک اجرای دستورالعمل واپایش عملیاتی دریابانی هرمزگان از تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی استان در برقراری و تامین امنیت و آرامش تشکر کرد و بیان داشت: تامین امنیت بستر توسعه اقتصادی، اجتمای، سیاسی، فرهنگی و تمامی ابعاد جامعه است که باید برای افزایش این اقدار و امنیت از مشارکت مردمی بیشتر استفاده کرد زیرا مردم در هر کاری ورود کنند بدرستی آن را به اتمام خواهند رساند.

وی با بیان اینکه در هرمزگان یکی از معضلات مهم بحث قاچاق است، افزود: جلوگیری از انجام قاچاق و تبدیل هرمزگان را به یک استان ناامن برای قاچاقچیان یک اولویت مهم است.

همتی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مردم در مقابله با پدیده قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: مردم مرزنشین هرمزگان باید در مبارزه با قاچاق مشارکت داشته باشند و باید از این ظرفیت بهره برد و این امر زمانی امکان پذیر می شود که بتوان از قوانین برای ارتقا سطح زندگی آنها استفاده کرد و فقط دایره را بر قاچاقچیان حرفه‌ای تنگ تر کرد.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: قانون مبادلات مرزی، تعاونی مرزنشینان و مسئله ملوانی در استان هرمزگان به درستی رعایت و اجرا نمی شود و این امر موجب شده که مردمی که در کنار دریا از دیر هنگام زندگی می کنند با همان روش سنتی اقدام به تجارت کنند.

وی اضافه کرد: اگر مشکلات مردم برطرف و حل شوند و بتوانند فعالیت های خود را به صورت قانونی انجام دهند مطمئنا میزان آمار قاچاق در استان هرمزگان کاهش پیدا خواهد کرد و در راه مبارزه با قاچاق نیز مشارکت خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه