English

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی:

شهرستان دلفان به دلیل محرومیت نیازمند توجه بیشتر است

علی رستمیان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی لرستان و جمعی از مقامات محلی از روستاهای یارولی آباد، فرهاد آباد، معصوم آباد، مرادآباد گل‌گل، فتاح‌آباد، اشرف‌آباد و سبزه خانی شهرستان دلفان بازدید کردند.

شهرستان دلفان به دلیل محرومیت نیازمند توجه بیشتر است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، در این بازدید که به منظور بررسی میدانی مشکلات روستاهای منطقه صورت گرفت، علی رستمیان، گفت: شهرستان دلفان از محرومترین شهرستان‌های استان است که نیاز به توجه و رسیدگی ویژه دارد.

وی با اشاره به اقدامات بسیار موثر بنیاد مسکن در سال جاری افزود: امیدواریم با همت مسئولان بنیادمسکن استان همه روستاهای این شهرستان از نعمت اجرای طرح هادی بهره‌مند شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان نیز با ارائه گزارش در خصوص برنامه‌های اجرایی بنیاد مسکن برای شهرستان دلفان بیان داشت: درسال جاری 18پروژه اجرایی طرح هادی از محل اعتبارات استانی و 30پروژه نیز با همکاری دهیاری‌ها در دستور کار بنیادمسکن شهرستان دلفان است که با اجرای این پروژه‌ها 250هزار مترمربع از معابر روستاهای این شهرستان زیرسازی و آسفالت خواهد شد.

وی افزود: برای تحقق کامل این هدف نیازمند همکاری و هم‌افزایی همه‌جانبه، به‌ویژه حمایت نماینده محترم این شهرستان جهت تخصیص کامل اعتبارات عمرانی است تا بتوانیم بیشترین میزان خدمات را به اهال روستاهای این شهرستان ارائه کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه