English

آخرین وضعیت دانش‌آموزان مصدوم حادثه تصادف کوهدشت - کرمانشاه اعلام شد

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اظهار داشت: از دانش‌آموزان حادثه دیده در سانحه تصادف رانندگی محور کوهدشت به کرمانشاه عیادت کردم.

آخرین وضعیت دانش‌آموزان مصدوم حادثه تصادف کوهدشت - کرمانشاه اعلام شد

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج در خرم‌آباد تصریح کرد: دقایقی پیش، از 3 دانش‌آموز مصدوم حادثه تصادف رانندگی در محور کوهدشت - کرمانشاه عیادت کردم. به گفته کادر درمانی و مشاهدات عینی خود، خوشبختانه حال عمومی 3 دانش‌آموز لرستانی رضایت بخش بود.

خدانظر دریکوند در پاسخ به این پرسش که آیا تنها جانباخته این حادثه از میان دانش‌آموزان بوده یا خیر، گفت: با توجه به برخورد شدید خودرو دانش‌آموزان دختر با یک‌دستگاه خودرو پراید که در محور کوهدشت به کرمانشاه در حال تردد بوده، متاسفانه سرنشین خودرو مقابل جان خود را از دست داده و خوشبختانه احدی از دانش‌آموزان آسیب جدی منجر به فوت ندیده است.

وی ادامه داد: یکی از 3 دانش‌آموز دختر مصدوم شده این حادثه از ناحیه گوش احساس درد می‌کرد که با هماهنگی صورت گرفته مقرر شد تا وی، جهت تکمیل درمان به خرم‌آباد منتقل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در واکنش به این سوال که آیا وضعیت این دانش‌آموز نگران کننده است، تشریح کرد: طبق اعلام نظر کادر درمانی، وضعیت عمومی این دانش‌آموز رضایت بخش است و خطری او را تهدید نمی‌کند اما، به منظور پیگیری بحث درمانی وی از سوی پزشک متخصص، تشخیص این بود که به خرم‌آباد منتقل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه