English

در رقابت های پاورلیفتینگ کشوری

ورزشکاران کردستانی صاحب ۱۱ مدال رنگارنگ شدند

ورزشکاران کردستانی در رقابت های قهرمانی پاورلیفتینگ کشور با 11 نشان رنگارنگ موفق شدند عناوین اول و دوم تیمی بخش مستر 2 و 3 را به خود اختصاص دهند.

ورزشکاران کردستانی صاحب 11 مدال رنگارنگ شدند

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، رقابت های پاورلیفتینگ قهرمانی کشور در روز جمعه 28 مهرماه با معرفی نفرات و تیم های برتر وزن ها در استان قم به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش 200 ورزشکار در قالب 16 تیم از استان های سراسر کشور در چهار رده سنی به مدت چهار روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم استان کردستان با سرپرستی بهاء الدین عزیزی و مربیگری یاسین وجدی و بهزاد شاکرمی در این رقابت ها حضور پیدا کرد و توانست با بدست آوردن 7 نشان طلا، 1 نقره و 3 برنز مقام اول و دوم تیمی رده سنی مستر 2 و مستر3 را بدست آورد.

در نتایج انفرادی رده سنی جوانان نوید یزدانی در وزن 75 کیلوگرم توانست نشان طلا را بدست آورد و عنوان قهرمان قهرمانان را از آن خود کند و در بخش بزرگسالان اوزان 56- کیلوگرم محمد شیخ ویسی نشان طلا، وزن 140- کیلوگرم هیمن وجدی مدال نقره و هیمن خدری در وزن 100- کیلوگرم برنز این رده سنی را کسب کردند.

در رده سنی مستر2 محسن انصاری و بهاءالدین عزیزی یه ترتیب در اوزان 82- کیلوگرم و 90 کیلوگرم  موفق به کسب نشان طلا شدند همچنین صالح صالح زاده در وزن 90- کیلوگرم رده سنی مستر3 و عبدالله دادمهر در وزن 75- کیلوگرم رده سنی مستر4 صاحب گردن آویز طلا شدند و ناصر اسدی در وزن 75- کیلوگرم رده سنی مستر3 عنوان قهرمان قهرمانان را بدست آورد و نشان طلا را از آن خود کرد.

در رده سنی مستر1 این رقابت ها هاشم اسکندرنژاد و افشین حسینی به ترتیب در اوزان 82- و 90 کیلوگرم  نشان برنز را به خود اختصاص دادند.

رقابت های پاورلیفتینگ قهرمانی کشور طی روزهای 25 تا 28 مهرماه به میزبانی استان قم برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه