English

با حضور معاون امور عمرانی استانداری لرستان؛

مجتمع آبرسانی ملک آباد بروجرد به بهره‌برداری رسید

مجتمع آبرسانی روستاهای ملک آباد و کلان بخش مرکزی بروجرد با حضور مسوولین استانی و شهرستانی، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مجتمع آبرسانی ملک آباد بروجرد به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، مجتمع آبرسانی روستاهای ملک آباد و کلان بخش مرکزی بروجرد با حضور معاون عمرانی استاندار لرستان، امام جمعه و فرماندار بروجرد و علاالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد و اشترینان درمجلس شورای اسلامی، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیر امور آبفار شهرستان بروجرد درحاشیه افتتاح و بهره‌برداری از این طرح با اشاره به اینکه آبرسانی به این روستاها تا پیش از اجرای این طرح با تانکر انجام شده است، گفت: طرح آبرسانی مجتمع ملک آباد با حمایت حاج رضا گودرزی از خیرین شهرستان بروجرد اجرایی شد که برای عملیاتی شدن آن، مبلغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

عبدالرضا عبدی افزود: این طرح شامل هفت کیلومتر خط لوله، ۲مخزن بتن و سیمان۵۰ و۳۰مترمکعبی، یک ایستگاه پمپاژ با نصب تانکر و محوطه‌سازی است.

وی بیان کرد: برای اجرای این طرح سه حوضچه شیرآلات نصب و ۲۴۰ مترکابل برق نصب شده است.

مدیر امور آبفار شهرستان بروجرد مجموع مشترکین این روستاها را در مجموع ۱۳۵ خانواراعلام کرد و ادامه داد: با بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی ملک آباد، حدود ۶۰۰ نفر از ساکنین، از آب شرب روستایی برخوردار می‌شوند.

عبدی با اشاره به قدمت بالای ۲۵ سال شبکه آب و فاضلاب روستایی بروجرد اضافه کرد: بسیاری از خطوط نیاز به تعمیر و تعویض دارند و در برخی از روستاها به دلیل بزرگ شدن نیازبه ایجاد خطوط جدید است.

گفتنی است، از مجموع ۱۸۴ روستای دارای سکنه شهرستان بروجرد ۱۲۷ روستا با ۲۲ هزار مشترک در۲ بخش مرکزی و اشترینان تحت پوشش شبکه آب رسانی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه