English

اجرای برنامه تعالی در کلیه مدارس دوره اول و دوم متوسطه، کاردانش و فنی و حرفه ای

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: این طرح با تکیه بر سند تحول بنیادین با نگاهی تعالی بخش، مدرسه محور و کیفیت مدار در چهارمین سال پیاپی در مدارس مقطع متوسطه استان اجرا می شود.

اجرای برنامه تعالی در کلیه مدارس دوره اول و دوم متوسطه، کاردانش و فنی و حرفه ای

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مهدی حاجتی با اعلام این خبر گفت: رسیدن به وضع مطلوب در مدارس با همت و همکاری همه عوامل امکان پذیر است و برای ارتقای سطح مدیریت مدرسه نیازمند استفاده از تجربیات دیگران هستیم.

وی افزود: برنامه تعالی مدیریت بر آن است شرایطی را فراهم آورد که عوامل مدرسه علاوه بر شناسایی ظرفیت ها و توانایی ها، نسبت به تعیین اهداف و طراحی برنامه عملیاتی مدرسه اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان درباره ضرورت اجرایی برنامه تعالی مدیریت در مدارس گفت: ارتقای سطح آگاهی عمومی جامعه و انتظارات پیش رو در مورد کارکردهای مدرسه، برنامه ریزی برای استقرار مدیریت برنامه محور در هویت بخشی مدارس ایجاب می کند برنامه تعالی مدیریت در جهت ارتقای کیفیت و بهبود مدیریت آموزشگاهی اجرا شود.

حاجتی افزود: این برنامه، از سال تحصیلی 94 _ 93 در 240 مدرسه گیلان شروع شد و در سال تحصیلی جاری در کلیه مدارس دوره اول و دوره دوم متوسطه، کاردانش و فنی حرفه ای اجرا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه