English

برنامه شهاب در هزار و ۱۲۴ مدرسه استان اجرا می شود

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در چهارمین سال اجرای برنامه شهاب، 40 هزار دانش آموز گیلانی مقطع ابتدایی در هزار و 124 مدرسه، زیر پوشش این طرح هستند.

برنامه شهاب در هزار و 124 مدرسه استان اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سیروس محمدی با اعلام این خبر گفت: برنامه شهاب با هدف کشف و شناسایی توانمندیهای ناشناخته ی هر دانش آموز به صورت فردی و بدون قیاس با دیگر دانش آموزان و هدایت هدفمند آنان در مسیر خاص پی ریزی شده است.

وی تشکیل کلاس های فوق برنامه، دعوت از صاحب نظران، فعالیت های برون مدرسه ای، آموزش و توجیه خانواده ها را برخی از اقدامات لازم جهت اجرای برنامه شهاب ذکر کرد.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: این برنامه از مهر 93 در  پایه چهارم مدارس ابتدایی ناحیه دو رشت به اجرا درآمد و اکنون در شهرهای انزلی، لاهیجان، صومعه سرا، آستارا، لنگرود، رودسر، رودبار، تالش، فومن، آستانه اشرفیه و آموزش و پرورش ناحیه یک رشت اجرا می شود.

محمدی در مورد ساز و کارهای اجرای طرح شهاب تصریح کرد: هرساله جهت آشنایی معلمان پایه های مشمول و عوامل اجرایی ادارات و مدیران مربیان تربیت بدنی و مشاوران، دوره های ضمن خدمت با عناوین شناسایی و هدایت استعدادهای برتر دانش آموزان و همچنین برای آشنایی اولیای دانش آموزان نیز جلسات آموزش خانواده برگزار می شود.

وی با  گسترده دانستن حیطه اجرای این برنامه گفت:  علاوه بر سنجش استعداد تحصیلی،ویژگی های چون خلاقیت، علایق شخصی، پشتکار و جستجو گری نیز مورد توجه و رصد قرار خواهند گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه