English

امام جمعه چرام:

آمریکا قابل اعتماد نیست، پس از برجام فشارها بر علیه ایران بیشتر شد

امام جمعه چرام گفت: آمریکایی‌ها قابل اطمینان نیستند، پس از برجام فشارها بر علیه ایران بیشتر شده است.

آمریکا قابل اعتماد نیست، پس از برجام فشارها بر علیه ایران بیشتر شد

به گزارش خبرگزاری موج از چرام، حجت الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه اول نماز جمعه این هفته به ابعاد مختلف قیام عاشورا پرداخت و اظهار کرد:  امر به معروف و نهی از منکر و احیای ارزش‌های دینی از جمله اهداف قیام امام حسین(ع) است.

خطیب جمعه چرام در ادامه بیان کرد: معظم‌له با اشاره به یاوه گویی اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره ایران فرمودند یقین بدانید آمریکا این بار هم از ایران تو دهنی خواهد خورد.

وی افزود: حضرت آقا هفت توصیه پیرامون مسائل اخیر برشمردند که به 3 محور آن اشاره می‌شود یکی اینکه بلاهت ترامپ شما را از مکر آمریکا غافل نکند، بلاهت را در فرهنگ لغت به کم خردی و حماقت معنا کرده‌اند.

حجت‌الاسلام افشار گفت: نگوییم چون کم خرد است توجه به نقشه‌های آمریکا، برای ایران نداشته باشیم چون سرویس‌های جاسوسی آمریکا اداره کننده وی هستند.

وی ادامه داد: تاکنون آمریکا با لطف الهی نتوانسته ضربه ای بزند و به تعبیر قرآن آنها در نقشه‌های علیه اسلام ضرر کرده‌اند.

خطیب جمعه چرام تصریح کرد: برای مثال بعد از حادثه 11 سپتامبر که قصدشان حمله به نمادهای  اسلامی بود و به این واسطه به افغانستان حمله کردند، فروش قرآن در آمریکا پنج برابر شد و کرسی‌های اسلام شناسی در دنیا برگزار که درباره اسلام تحقیق کردند.

حجت‌الاسلام افشار با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تقویت عناصر اقتدار کشور گفت: عناصر اقتدار پیشرفت علمی، اقتدار دفاعی و اقتصادی است، از عناصر اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: سهم مردم از سپاه پاسداران امنیت مرزها حفظ ابهت ایران و موشک‌هایی است که قلب دشمن را هدف می گیرد، عناد و دشمنی آمریکا با سپاه بخاطر آن است که کشور را در برابر متجاوزان حفظ کرده است رئیس جمهور امریکا بداند با تکیه بر قدرت تهاجمی سپاه پاسداران سیلی محکمی به ترامپ می‌زنیم که گذشتگان او هم نخورده باشند.

خطیب جمعه چرام با اشاره به این مطلب که اروپا برای حفظ برجام در مقابل اقدام عملی آمریکا اقدام متقابل انجام دهد، اضافه کرد: بعضی کشورهای اروپایی مثل انگلیس و فرانسه از مواضع رئیس جمهور آمریکا حمایت کرده اند، هیچگاه اروپا به دلیل منافعش بین ایران و آمریکا، ما را انتخاب نخواهد کرد.

مسوول شورای فرهنگ عمومی چرام متذکر شد: مبادلات اقتصادی بین اروپا و آمریکا ده‌ها برابر ماست، آنان به دنبال منافع خود هستند، اگر اروپایی‌ها صادق هستند باید مقابل آمریکا موضع عملی بگیرند که چنین نخواهند کرد و نباید اشتباهی که در بزک کردن آمریکا صورت پذیرفت درباره اروپا تکرار شود چون نتیجه برجام برای ما محسوس نیست.

وی افزود: آنچه محسوس است بدقولی و قابل اطمینان نبودن آمریکاست، پس از برجام فشارها علیه ایران بیشتر شده و به صورت متعدد نقض برجام کرده‌اند در عدم اعتماد به آمریکا  رئیس‌جمهور مصر پس از سرنگونی گفت هر کس لباس آمریکا به تن کند عاقبت عریان خواهد ماند. باید مواظب توطئه دشمن بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه