English

استاندار قم:

تولیدات استاندارد زمینه ساز اقتصاد مقاومتی است

استاندار قم با تأکید بر اقتصاد محوری تولید با رعایت اصول استاندارد، اظهار کرد: با رعایت استاندارد فرهنگ اقتصاد مقاومتی در تولید نهادینه می شود.

تولیدات استاندارد زمینه ساز اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم، در همایش گرامیداشت روز جهانی استاندارد که در سالن همایش های شهرداری برگزار شد،رعایت استاندارد در تولید را اصلی مهم در افزایش بازدهی اقتصادی دانست و اظهار کرد: اقتصاد محوری تولید تنها با رعایت اصول استاندارد تعریف شده برای هر محصول، امکان پذیر می باشد.

استاندار قم با اشاره به کیفیت پایین برخی از محصولات تولید داخلی بر ضرورت توسعه فرهنگ استاندارد در جامعه تاکید وعنوان کرد :حلقه مفقوده بسیاری از تولیدات داخلی، اصل استاندارد سازی است .

وی رعایت استاندارد سازی را یک اصل مهم و ضروری خواند و گفت: استاندارد سازی براساس اصول و معیاری عقلی و دینی بوده و لازم است تا تمام واحدها با اصلاح نگرش در این مسیر برای پیاده سازی معیارهای کلی و اصولی استاندارد برنامه ریزی کنند.

صادقی با بیان اهمیت رعایت استاندارد در چارچوب های اقتصاد مقاومتی، اضافه کرد: برای نهادینه شدن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در تولید، رعایت استاندارد نقشی حیاتی دارد، چراکه تولید کالا را در مسیر منطقی و در راستای افزایش کیفیت و رضایت مصرف کنندگان قرار می دهد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از تعدادی از واحد های تولیدی منتخب نمونه استان تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه