English

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

ثبت نام ۴۱ درصدی دانش‌آموزان متوسطه استان اصفهان در مدارس فنی و حرفه‌ای

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت : در سال جاری ۴۱ درصد از دانش‌آموزان متوسطه دوم استان اصفهان در این مدارس فنی و حرفه ای ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت نام 41 درصدی دانش‌آموزان متوسطه استان اصفهان در مدارس فنی و حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، قائدی‌ها در جمع اصحاب رسانه به مناسبت ساماندهی نیروی انسانی و هفته پیوند اولیاء و مربیان گفت: ۵۷ درصد از دانش‌آموزان استان اصفهان  معادل 452هزار و ۷۳۱ نفر در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کنند.

وی افزود: 193 هزار و 816 دانش آموز در دوره متوسطه اول و 150 هزار و 83 نفر در دوره متوسطه دوم در دبیرستان‌ها و هنرستان‌ها مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد 667 هزار و 514 نفر در مدارس دولتی و 129 هزار و 116 نفر در مدارس غیر دولتی هستند.

قائدی‌ها اظهار داشت: 26 هزار و 863 کلاس درس در استان اصفهان وجود دارد که از این تعداد 14 هزار و 340 کلاس در دوره ابتدایی، شش هزار و 451 کلاس در دوره متوسطه اول و شش هزار و 72 کلاس در متوسطه دوم ساماندهی شدند.

وی افزود: سهم ثبت‌نام دانش‌آموزان استان اصفهان در مدارس دولتی ۱۴ درصد است که سه درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

قائدی‌ها با اشاره به افزایش ثبت‌نام دانش‌آموزان متوسطه دوم در مدارس فنی و حرفه‌ای و کاردانش گفت: در سال جاری ۴۱ درصد از دانش‌آموزان متوسطه دوم استان اصفهان در این مدارس ثبت‌نام کرده‌اند که چهار و نیم درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی در مدارس استان اصفهان گفت: همه اتباع مجاز و غیر مجاز می‌توانند فر زندان خود را در مدارس ثبت‌نام کنند.

قائدی ها به افزایش استقبال اتباع بیگانه برای ثبت‌نام فرزندانشان در مدارس استان اصفهان اشاره کرد و افزود: در سال جاری با افزایش 7 درصدی ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع روبرو بودیم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه