English

بازدید مدیر کل برنامه ریزی و اشتغال سازمان زندانهای کشور از زندانهای گیلان

مرتضوی مدیر کل برنامه ریزی و اشتغال ، سازمان زندانهای کشور به همراه حسینی مدیر کل زندانهای گیلان از کارگاه های اشتغال زندانیان گیلان بازدید کرد.

بازدید مدیر کل برنامه ریزی و اشتغال سازمان زندانهای کشور از زندانهای گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سید حمید حسینی گزارشی جامع از کارگاههای اشتغال و زندانیان در حال حرفه آموزی ارایه کرد و گفت: برنامه های در حال اجرا و زمانبندی شده، در آینده ای نزدیک توسعه اشتغال را در زندانهای گیلان نمایان خواهد کرد

وی افزود:  با استفاده از ظرفیتهای بومی و ایده های نو وکار آمد و استفاده از نیروهای انسانی خلاق میتوان حرکتی بنیادین را به معرض ظهور رساند تا زندانی بعد از آزادی با دارا بودن تخصص و حرفه نیازهای خانواده و خود را تامین نماید.

مدیر کل زندانهای گیلان  حوزه های اشتغال در زمینه های صنایع دستی ، دام و طیور و کشاورزی را از حوزه های مهم در زندانهای گیلان عنوان کرد و گفت: با عقد قرارداد و تفاهمنا مه ها با سازمانهای میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، فنی و حرفه ای ،  کار و امور اجتماعی، شرکت شهرکهای صنعتی، محیط زیست، جهادکشاورزی، منابع طبیعی و … با  تعامل و پیشبرد به اهداف عالی فعالیتهای زندانهای گیلان می توان رسید.

مرتضوی مدیرکل برنامه ریزی و اشتغال  سازمان زندانهای کشور در خصوص برنا مه های اجرایی و وظایف واحد اشتغال، حرفه آموزی  مصرح در قانون نکاتی را در جهت پیشبرد این اهداف با برشهای تعیین شده سازمانی عنوان کرد.

 وی در خصوص ایجاد تعامل و همدلی و استفاده از ظرفیتهای موجود از جمله بنیاد تعاون گفت: می توان در کنار برنامه هایی که زمینه های اقتصادی را مهیا میکند برنامه های اشتعال را نیز پررنگ تر نمود.

مرتضوی تصریح کرد:  ایجاد اشتغال باعث  امنیت، آرامش و افتخار مجموعه اشتغال و حرفه آموزی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه