English

نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد:

ورشکستگی برخی موسسات مالی و بانک‌ها مشکوک است /کارمزدها در بانک‌ها واقعی شود

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورشکستگی برخی موسسات مالی و بانک‌ها مشکوک است.

ورشکستگی برخی موسسات مالی و بانک‌ها مشکوک است /کارمزدها در بانک‌ها واقعی شود

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی عصر امروز در نشست با مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به ورشکستگی برخی موسسات مالی و بانک‌ها، اظهار داشت: البته این مهم مشکوک بوده و احتمال می‌دهم این یک بازی باشد و البته این مسئله تنها در کمین‌ این موسسات نبوده و خدا رحم کند به بانک‌های که واقعیت‌ها را نمی‌گویند ولی در تراز مالی کسری دارند ولی با تکیه بر بانک مرکزی هیچ کسی خبردار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه قریه‌ای که در آن ایمان و تقوا باشد خدا از زمین و آسمان برکت می‌رساند، عنوان کرد:  به طور حتم در صورت بالا بودن باور به وعده‌های الهی شاهد موفقیت روز افزون در جامعه و رشد همه جانبه هستیم.

ملک حسینی با طرح این پرسش که برخی معتقدند چرا بلا در اروپا نمی‌آید، افزود: باید از این افراد پرسید آیا در این کشورها فقرا در خیابان می‌خوابند و یا همسایگان نسبت به گرسنه بودن همسایه بی تفاوت هستند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه خداوند جامعه فاسق و بی رحم را ویران و جامعه ملاطف را رشد می‌دهد، ابراز کرد: قران می‌فرماید آنچه احساس کم می‌شود ما زیاد می‌کنیم.

وی بیان کرد: اتفاق مبارکی در دولت احمدی نژاد افتاد که می‌خواستند بانکی بر مدار سکه طراحی کنند اما تحصیل‌کردگان غرب قبول نکردند و این موضوع به بانک رفاه سپرده شد و البته موفقیتی حاصل نشد.

ملک حسینی خواستار واقعی شدن کارمزدها در نظام بانکی شد و خاطرنشان کرد: در صورتی آنان بداند نیازهای مادی و معنویاش در نظام حلال تامین می‌شود به سمت حرام نمی‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه