English

۳۲۱ پروانه اجباری تولید فرآورده تحت نظارت اداره کل استاندارد لرستان است

مدیر کل استاندارد استان لرستان در نشست خبری با خبرگزاری‌های استان، گفت: در حال حاضر 321 پروانه اجباری تولید فرآورده در 279 واحد تولیدی از استان تحت نظارت اداره استاندارد هستند.

321 پروانه اجباری تولید فرآورده تحت نظارت اداره کل استاندارد لرستان است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، مرضیه قنبریان در نشست خبری با خبرگزاری‌های استان که به مناسبت هفته استاندارد برگزار شد، گفت: 24پروانه تشویقی فراورده نیز استان تحت پوشش اداره استاندارد قرار دارند.

وی در ادامه خبر داد: در سال شش ماهه نخست سالجاری جاری، 8 مورد تعلیق پروانه استاندارد و 4 مورد ابطال پروانه داشته ایم.

مدیر کل استاندارد استان با اشاره به همکاری و تعاملات صورت گرفته با سازمان پارکها و توسعه فضای سبز شهرداری ها اشاره کرد: نظارت بر روی وسایل بازی و اماکانات ورزشی پارکها در الویت کاری این اداره قرار دارد و پارکهای بروجرد از 90 درصد شرایط استاندارسازی تجهیزات برخوردار هستند.

مرضیه قنبریان در خصوص راه حل تشخیص نشان استاندارد، بیان داشت: شهروندان جهت اطمینان یافتن از صحت و تایید آرم استاندارد محصولاتشان می توانند شماره 10 رقمی ذیل نشان استاندارد را به شماره 10001517 ارسال کنند.

وی در بیان اهمیت استاندارها در زندگی شهروندان تاکید کرد: فرهنگ سازی و نهادینه کردن اهمیت استاندارد در اجتماع از آموزش در سطوح مهد کودک و ابتدایی در حال انجام است.

قنبریان ادامه داد: در این جلسه بیان شد:کالای کفش مشمول نظارت اجباری استاندارد نمی باشد و از کالاهای ورزشی نیز فقط توپ تولیدی واحد گیلان دارای آرم استاندارد می باشد.

مدیر کل استاندارد لرستان، اعلام کرد: باسکول‌های سنگین که عمدتا در مراکز خرید گندم و کارخانجات آرد و گندم کاربرد دارند نیزمشمول نظارت استاندارد اجباری هستند که موظفیم سالی یکبار از آنها بازرسی کنیم.

وی افزود: در شش ماهه نخست سالجاری114 باسکول مورد آزمون دوره ای قرارگرفته اند و در کل 152 باسکول فعال در استان در مراکز فوق الذکر فعالیت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه