English

مدیر کمیته امداد استان اصفهان خبر داد

حمایت بیش از ۵۵ هزار حامی از ۱۵ هزار فرزند مددجوی اصفهانی

مدیر کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۵۵ هزارو ۸۴۵ حامی نیکوکار حمایت بیش از ۱۵ هزار فرزند یتیم و مددجوی طرح محسنین کمیته امداد استان اصفهان را بر عهده‌ دارند.

حمایت بیش از ۵۵ هزار حامی از ۱۵ هزار فرزند مددجوی اصفهانی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حمیدرضا شیران بابیان اینکه ۵۵ هزارو ۸۴۵ حامی سرپرستی معنوی بیش از ۱۵ هزار کودک مشمول طرح‌های اکرام ایتام و محسنین این استان را عهده‌دارند، افزود: طی شش‌ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۳ هزار حامی به حامیان طرح‌های «اکرام ایتام» و «محسنین» افزوده‌شده است.

وی با اشاره به اینکه در طرح اکرام حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم بر عهده حامیان است، افزود: فرزندان بخش قابل‌توجهی از مشکلات معیشتی، آموزشی و فرهنگی را از محل کمک خیران رفع می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح محسنین بین کودکان نیازمند عنوان کرد: طرح محسنین یکی از طرح‌های حوزه مشارکت این نهاد است که بر اساس آن خیران می‌توانند با پرداخت حداقل ۳۰هزار تومان به‌صورت ماهیانه حمایت مادی و معنوی فرزندان یتیم را بر عهده بگیرند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه این نهاد در کنار خدمات خود به مشارکت و حضور مردم نیاز دارد عنوان کرد: حامیان و نیکوکاران می‌توانند علاوه بر کمک‌های نقدی، حمایت‌های غیر نقدی را درزمینهٔ تأمین پوشاک، مواد غذایی، کمک‌های درمانی، تأمین مسکن و جهیزیه جوانان اقدام کنند.

شیران در پایان با اشاره به استفاده از روش‌های نوین پرداخت افزود: خیران و نیکوکاران اصفهانی می‌توانند با شماره شناسه واریز اختصاصی، کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۳۳۴۷۷۸۰۹۶، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۲۰۴۱۸ نزد بانک ملت واریز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه