English

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس:

از عمق محرومیت لنده خجالت می‌کشم

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که تحولی بزرگ در شهرستان لنده ایجاد نشود از روی مردم لنده به دلیل عمق محرومیت آن خجالت می‌کشم.

از عمق محرومیت لنده خجالت می‌کشم

به گزارش خبرگزاری موج از لنده، عدل هاشمی پور صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لنده ضمن اشاره به مشکلات و عمق محرومیت‌های این شهرستان گفت: در 40 سال گذشته نظام خدمات خوبی ارائه کرده است ولی بی مهری‌های مرکز استان به کهگیلویه و کهگیلویه به لنده واقعاً جای تاسف دارد.

وی افزود: جاده لنده به تراب باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود تا بیش از این وضعیت این راه مواصلاتی به دلیل ضعف پیمانکاران عقب نیافتد.

نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یکی از عوامل نا تمام ماندن پروژه‌ها پیمانکاران ناتوان است که متاسفانه توان اجرایی و مالی آن‌ها مدنظر قرار نمی‌گیرد و به همین علت پروژه‌های نصف و نیمه رها می‌شوند.

وی تاکیدکرد: نیازمند روحیه جهادی برای کارهای بزرگ در شهرستان‌های محروم هستیم که با حرف زدن تا ده سال دیگر هم عملاً هیچ کاری صورت نمی‌گیرد.

هاشمی خاطر نشان کرد: جاده لنده به تشان خوزستان به پیگیری‌های مستمر از طریق وزارت راه و شهرسازی روند مطلوبی دارد و اعتبار آن با تصویب وزرات راه برای تخصیص اعتبارات لازم برای سال آینده مجوز آن نهایی خواهد شد.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مدیرکل شرکت گاز استان گفت: عملیات گازرسانی به روستاهای شهرستان بهمئی و لنده با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال از محل بند قاف شرکت ملی گاز ایران تصویب که عملیات کلنگ زنی تا زمانی که پیمانکار شروع به کار نمی‌کرد نباید به زمین زده می‌شد.

وی تاکیدکرد: امیدواریم روند انتخاب پیمانکار این پروژه مشخص و عملیات اجرایی آن هرچه سریع‌تر شروع شود.

هاشمی پور اظهارکرد: مجوز بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان لنده از وزارت بهداشت و درمان اخذ و به زودی شاهد کلنگ زنی آن خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: مخزن آب شرب شهرک فجر لنده نیازمند عزم راسخ مسئولان آبفای شهری است که متاسفانه به حال خود رها شده است.

وی از مدیرکل آبفای شهری استان خواست تا هرچه سریع‌تر این پروژه که باعث نارضایتی بیشتر مردم در خصوص تامین آب شرب بیش از دو هزار خانوار است اقدام کند.

عدل هاشمی پور در ادامه اشاره ای نیز به وضعیت دکل مخابراتی روستاهای بخش موگرمون و عدم پوشش خطوط تلفن همراه در این روستاها گلایه کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به مسئله فرهنگسرای شهرستان لنده نیز اشاره‌ای داشت و گفت: فرهنگسرای شهرستان لنده نیازمند عزم راسخ همه مدیران و مسئولان اعم از استانی و شهرستانی است.

وی با اشاره به صدور مجوز ایستگاه برق لنده در زمان دولت دهم گفت: مجوز احداث ایستگاه برق شهرستان لنده در زمان دولت دهم صادر شد که متاسفانه این مصوبه هنوز اجرایی نشده است.

هاشمی پور به وضعیت مصلی نماز جمعه شهرستان لنده نیز اشاره کرد و گفت: وضعیت مصلی نماز جمعه شهرستان لنده چندان مناسب نیست و انتظار می‌رود استاندار نسبت به رفع مشکلات آن دستورات لازم را صادر نماید.

 رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: حرف زدن بس است برای حل مشکلات لنده باید کار اساسی کرد و از این فرصت‌ها به درستی استفاده کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی