English

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پاسخ به موج؛

تا پایان امسال هر شهرستان یک مکان تخصصی ورزش بانوان خواهد داشت

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: حضور معاونت بانوان وزارت ورزش جوانان در آبان ماه، تشکیل کارگروه تخصصی بانوان در شورای راهبردی جوانان استان و تخصیص زودهنگام پارک ویژه خانم‌ها در سطح شهر از اولویت‌های سازمان برای ارتقای ورزش بانوان کرمانشاه در شش‌ماهه دوم سال جاری است.

تا پایان امسال هر شهرستان یک مکان تخصصی ورزش بانوان خواهد داشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، ارسلان حسینی در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت‌بدنی ورزش، جایگاه ورزش و سلامت جامعه را بسیار بااهمیت دانست و افزود: در این راستا کشورهایی موفق هستند که برنامه‌های متنوعی در عرصه ورزش و جوانان برگزار می‌کنند.

وی ابراز داشت: همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و ورزش می‌تواند در اکثر آسیب‌های اجتماعی نقش پیشگیرانه‌ای داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بیان داشت: یکی از بهترین ابزارها در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ورزش است. لذا امید است در دولت و مجلس نگاه ویژه به عرصه ورزش در حوزه جوانان شود.

حسینی ضمن تقدیر از هیئت‌های ورزشی و قهرمان استان خاطرنشان کرد: ورزش کشور و استان نیاز جدی به حمایت دارد.

وی در ادامه بابیان این مطلب که از 26 مهر لغایت 2 آبان ماه که مصادف است با هفته تربیت‌بدنی و ورزش 162 برنامه در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان،شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی برگزار می‌گردد، ابراز داشت: تجدید میثاق با شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه، دیدار با استاندار، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، دیدار عمومی با کارکنان و پرسنل و تشکیل شورای اداری در هرسین ازجمله برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از افتتاح چند پروژه ورزشی در هفته تربیت‌بدنی خبر داد و تصریح کرد: افتتاح پیست تارتان سنقر، افتتاح خانه کاراته استان و افتتاح پروژه سالن ولایت کنگاور از دیگر برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی است.

حسینی همچنین گفت: هدف از تدوین این برنامه‌ها نمایان کردن ورزش و تربیت‌بدنی در دل جامعه است.

وی افزود: علاوه بر این برنامه‌ها،مسابقات ورزشی ، همایش‌ها و جشنواره‌های ورزش همگانی و کارگاه‌های آموزشی متنوعی نیز در سطح هیئت‌های ورزشی استان پیش‌بینی‌شده است.

مرمت اماکن ورزشی فرسوده

وی اشاره‌ای به اجرای برنامه‌های ۶ ماهه دوم داشت و گفت: تشکیل شورای عالی ورزش با حضور استاندار، شکل‌گیری مجموعه خیرین، ارزیابی هیئت‌های ورزشی استان، برگزاری تعدادی از مسابقات ورزشی در بهمن و اسفند از برنامه‌های در دست اقدام است.

وی یکی از دغدغه‌های مهم را ساماندهی حوزه معاونت ورزش جوانان دانست و گفت: در این راستا با برگزاری جلسات متعدد درصدد تعریف ساختمان مجزا برای آن‌ها هستیم.

حسینی افزود: کیفیت‌بخشی و مرمت اماکن فرسوده ورزشی از برنامه‌هایی است که باید بر روی آن تمرکز بیشتری داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: هم‌افزایی با بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در ورزش، مرمت و بازسازی برخی اماکن ورزشی، دیدار و تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی و پیگیری احداث فضاهای ورزشی که عملیات ساخت آن‌ها آغازشده نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: در حوزه بانوان نیز احداث پارک مخصوص این قشر و احداث سالن‌های ورزشی مختص آن‌ها در شهرستان‌های مختلف از دیگر برنامه‌هایی است که به‌صورت جدی دنبال خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی ستاد بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: روی حضور 45 ورزشکار در 2 بخش آسیایی و پار آسیایی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم که امیدوارم 35 ورزشکار کرمانشاهی بتوانند سهمیه حضور در این رقابت‌ها را کسب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه