English

در دیدار نمایندگان اتاق بازرگانی با شهردار اصفهان مطرح شد؛

لزوم همکاری متقابل شهرداری و بخش خصوصی

در دیدار نمایندگان اتاق بازرگانی با شهردار اصفهان بر لزوم همکاری اتاق و شهرداری اصفهان در زمینه های مختلف تاکید شد.

لزوم همکاری متقابل شهرداری و بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، شهردار اصفهان در این دیدار با بیان اینکه دیدگاه های نزدیکی با اتاق بازرگانی اصفهان داریم، اظهار کرد: باید نقاط مشترک با اتاق تقویت و اگر اختلافی نیز وجود دارد با گفت و گو وحدتی ایجاد شود تا زمینه ای برای رشد و آبادانی شهر فراهم شود.

وی با بیان اینکه برنامه ما در شهرداری در 120 صفحه تنظیم شده، تصریح کرد: مدیریت های قبلی در شهرداری نیز هر کدام به دنبال کار کردن بوده اند که برخی از آنها شیوه های بهتر و رضایت بخشی در اداره شهر داشته و برخی از مدیریت ها نیز در ارائه شیوه ها شاید چندان موفق نبوده اند.

برنامه ای سنجش پذیر را برای شهر اصفهان در نظر گرفته ایم

وی با بیان اینکه نام برنامه خود برای شهر اصفهان را برنامه سنجش پذیر گذاشتیم، اضافه کرد: این برنامه به شیوه ای است که هر جای آن با مشکل مواجه شد می توان آنرا اصلاح و در مسیر صحیح هدایت کرد.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه مسائل اصفهان در تمامی حوزه ها با پیچیدگی های فراوانی مواجه است، افزود: به طور مثال در موضوع دوچرخه سواری پیش از اینکه فرهنگ دوچرخه سواری را میان مردم نهادینه کنیم باید زیرساخت های آنرا فراهم کنیم.

وی افزود: هم اکنون دوچرخه سواری به عنوان یک تفریح برای شهروندان شناخته می شود که قابل قبول است اما در صورتی که قصد داشته باشیم از این موضوع به عنوان راهی برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا استفاده کنیم کارهای زیربنایی بسیاری لازم است که باید صورت پذیرد چرا که در صورت عدم توجه به زیرساخت ها ناامنی را برای شهروندان ایجاد کرده ایم.

نوروزی با اشاره به موضوع حقوق شهروندی، تاکید کرد: حقوق شهروندی در تمام مسائل شهری باید جاری باشد، یکی از مکان هایی که روی آن حساب ویژه ای باز کرده ام بخش خصوصی و اتاق بازرگانی است.

وی بیان داشت: راه همکاری با بخش خصوصی اتاق بازرگانی است که باید کمک ویژه ای به ما در ارائه نظرات و نقد شهرداری داشته باشد. ما آمادگی لازم برای همکاری با اتاق بازرگانی برای رشد و توسعه پایدار شهر را داریم.

اصفهان نیاز به توسعه زیرساخت های گردشگری دارد

رییس کمیسیون تشکل های اتاق بازرگانی نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: شهرداری با قدرت اجرایی که دارد می تواند موانع موجود در راه گردشگری را برطرف و آن را در مسیر توسعه قرار دهد.

محسن پورسینا با بیان اینکه ظرفیت های بسیار بالایی در شهر اصفهان برای گردشگری وجود دارد، افزود: با این وجود زیرساخت های مناسبی برای این موضوع وجود ندارد. هم اکنون که فصل مسافرت هم نیست هتل های اصفهان پر از توریست است که نشان دهنده امکانات کم با وجود ظرفیت های بسیار بالای گردشگری شهر اصفهان است.

وی با تاکید بر اینکه اصفهان از قدیم به شهر دوچرخه ها معروف بوده است، اضافه کرد: می توان با استفاده از فضاهای موجود فضای سالم دوچرخه سواری به صورت شبکه در شهر ایجاد کرده تا فرهنگ استفاده از این وسیله نقلیه ترویج شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه