English

در دیدار مدیرکل تامین اجتماعی با استاندار لرستان مطرح شد:

کارفرمایان لرستان حدود ٤هزار میلیارد ریال به تامین اجتماعی بدهکارند

شهناز حمزه لوی مدیرکل تامین اجتماعی لرستان به دیدار استاندار رفت.

کارفرمایان لرستان حدود ٤هزار میلیارد ریال به تامین اجتماعی بدهکارند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، در دیدار شهناز حمزه‌لوی مدیرکل تامین اجتماعی با استاندار لرستان، سید موسی خادمی، گفت: سازمان تأمین اجتماعی به‌واسطه ماهیت خدمات و گستردگی جامعه هدفش، نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی در جامعه دارد.

استاندار لرستان، با اشاره به اهمیت صیانت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان، گفت: کمک و حمایت از واحدهای کارگاهی استان جزو ضرورت‌های ماست و بر آنیم که تولید را با روش‌ها و شیوه‌های اقتصادی تقویت کنیم.

خادمی، تأمین اجتماعی را به عنوان یکی از سازمان‌ها و دستگاه‌های مهم و تأثیرگذار در توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور قلمداد کرد و افزود: کشور در شرایط کنونی نیاز به همکاری و همدلی همه‌جانبه برای عبور از تنگناها و چالش‌های اقتصادی دارد که تأمین اجتماعی در حوزه تسهیلی می‌تواند نقش مهمی را در این زمینه ایفاء کند، از طرفی کارفرمایان نیز می‌بایست با پرداخت به‌موقع حق بیمه این سازمان پرمخاطب را در ارائه خدمات خود یاری کند.

حمزه‌لوی مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان نیز با اشاره به گسترش چتر حمایتی سازمان در جامعه گفت: ٢١٨هزار نفر بیمه‌شده اصلی در استان لرستان تحت پوشش این سازمان قرار دارد که از این تعداد، ٣٠هزار کارگر ساختمانی، ٢٨هزار راننده و ٣هزار و ٢٠٠ نفر مقرری‌بگیر بیمه بیکاری از خدمات سازمان بهره‌مند هستند.

شهناز حمزه‌لوی با اشاره به اینکه کارفرمایان استان قریب به ٤هزار میلیارد ریال به تامین اجتماعی لرستان بدهکارند، افزود: تأمین اجتماعی در چند سال اخیر برای برون‌رفت کارگاه‌ها از بحران‌های اقتصادی با اتخاذ یک رویکرد حمایتی گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته، حال انتظار می‌رود کارگاه‌های بدهکار نیز متقابلاً این سازمان را که منابع آن از محل دریافت حق بیمه‌ها تأمین می‌شود، یاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه