English

در نخستین اعزام کاروان دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور؛

۲۷۰ دانش آموز لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام شد

270نفر از دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر رومشکان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

270 دانش آموز لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، در مراسمی با حضور مسوول بسیج دانش‌آموزی لرستان، نخستین گروه از دانش‌آموزان استان لرستان، متشکل از 270نفر دانش‌آموز پسر دوره دوم متوسطه شهر رومشکان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

در این مراسم که با حضور فرماندار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی، فرمانده سپاه شهر رومشکان، مسوول هماهنگی دبیرخانه بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان آموزش و پرورش لرستان برگزار شد، دانش‌آموزان با بدرقه خانواده‌ها و مسوولین، به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

مسوول بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، در آیین افتتاحیه اردوی راهیان نور، مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس را مناطق ایثار و فداکاری دانست و اظهار داشت: آشنایی دانش‌آموزان با سیره شهدا و ایثارگران با اعزام آنان به اردوی راهیان نور محقق می‌شود.

سرهنگ پاسدار سید زین‌العابدین حسینی افزود: این اردو ها تحت عنوان از مدرسه تا مدرسه برگزار می شود و با هماهنگی های به عمل آمده با آموزش و پرورش بیش از 9 هزار دانش‌آموز با هدف آشنایی با حماسه‌آفرینی رزمندگان 8سال دفاع مقدس راهی مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: امسال، نخستین اعزام راهیان نور دانش‌آموزی استان لرستان از شهرستان رومشگان آغاز شده است که این دانش‌آموزان با ۶دستگاه اتوبوس اعزام می شوند.

حسینی در پایان، گفت: این دانش‌آموزان به مدت سه روز از یادمان شهدا در مناطق جنوب بازدید می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه