English

دیدار فرماندار بندرانزلی با مدیرکل سازمان انتقال خون استان گیلان

مدیرکل سازمان انتقال خون استان گیلان به منظور فعال نمودن پروژه های راکد با فرماندار انزلی دیدار کرد.

دیدار فرماندار بندرانزلی با مدیرکل سازمان انتقال خون استان گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، میرشمس مومنی زاده در این دیدار به اهمیت خون در حیات انسانها به ویژه نیاز ضروری بیماران و حادثه دیدگان اشاره کرد و گفت: نجات حادثه دیدگان و کاهش آلام  بیماران از وظایف انسانی ماست و کار سازمان انتقال خون از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که حیات انسانها را به همراه دارد و نجات بیماران شاد کننده قلوب خانواده های آنان و راحتی بیماران از درد و رنج است. لذا ضرورت دارد  در تجهیز این سازمان همت و تلاش مضاعف انجام گیرد.

احمد مرادی مدیرکل سازمان انتقال خون استان گیلان هم در این دیدار به توانمندی های بالقوه و بالفعل این سازمان اشاره کرد و افزود: باید با آشنا نمودن  مردم و مسئولین با وظایف و توانمندی های این سازمان در جلب مشارکت آنان تلاش کنیم که بدین منظور دست یاری بسوی همه دراز می کنیم.

این دیدار به منظور فعال نمودن پروژه های  راکد ساخت ساختمان پایگاه انتقال خون بندرانزلی که زمین آن در سالهای گذشته توسط فردی خیر اهدا گردیده بود که متاسفانه به جهت نبود اعتبار کافی در تکمیل آن رها گردید صورت پذیرفت که با تبادل نظر طرفین تصمیماتی در خصوص آغاز بکار این پروژه  در آینده نزدیک گرفته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه