English

مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش:

جزیره کیش آماده تحولی بزرگ است/ ضرورت تبدیل کیش به یک گذرگاه منطقه‌ای

مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش با بیان اینکه امروز جزیره کیش آماده تحولی بزرگ است، گفت: اگر کیش را بتوانیم به یک گذرگاه منطقه‌ای تبدیل کنیم، یعنی تحول و راهی جدید برای رسیدن به توسعه و نقشی مهم در منطقه ایجاد شده است.

جزیره کیش آماده تحولی بزرگ است/ ضرورت تبدیل کیش به یک گذرگاه منطقه‌ای

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از منطقه آزاد کیش، محمدابراهیم انصاری‌لاری امشب در آیین معارفه خود به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد کیش با بیان اینکه، امروز جزیره کیش آماده تحول بزرگی است، اظهار داشت: اگر کیش را بتوانیم به یک گذرگاه منطقه‌ای تبدیل کنیم، یعنی تحول و راهی جدید برای رسیدن به توسعه و نقشی مهم در منطقه  ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه باید بتوانیم نمایندگی برندهای جهانی را در کیش مستقر و‌ کیش را به یک مرکز پولی و مالی تبدیل کنیم، اضافه کرد: جهت‌گیری ما باید به سمت تحول‌گرایی و نوگرایی باشد چرا که هر چیزی که از جنس تحول باشد اثربخش است.

مدیر عامل جدید منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه تکیه بر عقلانیت و بنیه کارشناسی دقیق مقدمه دیگر تحول‌گرایی مثبت است، یادآور شد: اگر مجاهدت با عقلانیت توام شود به مرتبه خلاقیت و نوآوری خواهیم رسید و اگر این مسیر را با هم به پیش ببریم می‌توانیم کیش را به شهر خلاق تبدیل کنیم که در شهر خلاق هیچ کس منفعل نیست.

وی با بیان اینکه کیش به لحاظ جغرافیایی یک جزیره است اما به لحاظ کیفی شرایطی دارد که می تواند با همه دنیا مرتبط باشد، افزود: باید به کیفیت این جزیره و تاثیری که می‌تواند در اقتصاد ملی ایفا کند توجه کنیم.

انصاری‌لاری گفت:‌شعار ما تبدیل جزیره کیش به شهر خلاق است، شهر خلاق کیش هم باید فناوری‌های نو را جذب کند و فرهنگ و هنر و مسائل اخلاقی و اجتماعی را باید به اوج برساند و اگر از همه ظرفیت‌های کشور استفاده کنیم می‌توانیم همه این موارد را در کیش عملیاتی کنیم.

محمدابراهیم انصاری‌لاری جانشین علی اصغر مونسان شد که چندی پیش به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی منصوب شد.

گفتنی است، محمد ابراهیم انصاری لاری (متولد 16 آبان ماه 1339 در لار فارس) دانش‌آموخته حقوق است.

انصاری‌لاری استاندار سابق بوشهر (مهرماه 76 تا شهریورماه 78)، استاندار سابق استان‌فارس (80 تا 84) و رئیس سازمان ثبت احوال ایران در دولت اصلاحات بوده است.

وی قبل از انتصاب به سمت‌های سیاسی، کارمند وزارت ارشاد بوده و همچنین مدتی نیز معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه