English

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت:

دستورات تولیت آستان قدس برای ما حکم قانون دارد

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه آستان قدس تولیت‌محور است، گفت: دستورات تولیت آستان قدس برای ما حکم قانون را دارد.

دستورات تولیت آستان قدس برای ما حکم قانون دارد

به گزارش خبرگزاری موج، مرتضی بختیاری در همایش مدیران سازمان اقتصادی آستان قدس که امروز 20 مهرماه در سالن همایش‌های بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: هدف تولیت آستان قدس این است که مشهد مرجع علمی جهان شود و دانشگاه جامع علوم رضوی با بهترین نخبگان و اساتید در این شهر ایجاد شود.

انتظارات از آستان قدس رضوی مضاعف است

وی خاطرنشان کرد: از هر دستگاه و شخصیتی در کشور ما انتظاراتی وجود دارد که این انتظارات از آستان قدس رضوی مضاعف است. ما در سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی باید کارخانجات و مراکز اقتصادی چرخ عظیم اشتغال و اقتصاد نظام اسلامی را بگردانیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: باید بنگریم که چقدر توانستیم خودمان را با احکام نورانی اسلام مطابقت دهیم، آیا احکام اسلام به لحاظ اقتصادی می‌تواند پاسخگو باشد که البته قطعا می‌تواند، زیرا این وعده خداوند است و اگر در جایی این امر حاصل نشد، این اشکال به افراد برمی‌گردد و اشکالی به اقتصاد اسلامی وارد نیست.

نظام اسلامی نظام جهش و پیشرفت است

بختیاری بیان کرد: انتظاری که از آستان قدس رضوی وجود دارد این است که تمام تلاش‌ها با رویکرد تولید محصولات فاخر با کیفیت بالا انجام گیرد، باید مدیران شرکت‌ها هر روز حسابرسی کنند که اگر امسال نسبت به سال قبل زیان‌ده بودند بنا به روایتی از امام کاظم(ع) که فرمودند «:مَن استوی یوماه فهو مغبون و من کان آخِرُ یومَیه شرَّهما فهو ملعون» مردود و اگر عین آیه بگوییم ملعون می‌شوند، بنابراین نظام اسلامی نظام جهش و پیشرفت است.

وی ادامه داد: تلاش همکاران در سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی باید جهادگونه باشد تا محصولاتی با کیفیت بالا تولید شود و فعالیت‌ها نیز به‌روز باشد، طبق اساس‌نامه‌، سازمان‌های اقتصادی آستان قدس باید 50 درصد هزینه‌های این سازمان را تامین کند و این درآمد باید صرف نشر علم و معرفت شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه