English

شهناز حمزه‌‌لوی:

رانندگان تحت پوشش تامین اجتماعی لرستان می‌توانند بدهی بیمه‌ خود را اقساطی پرداخت کنند

مدیرکل تأمین اجتماعی استان لرستان، گفت: رانندگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی می‌توانند بدهی بیمه‌ای خود را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

رانندگان تحت پوشش تامین اجتماعی لرستان می‌توانند بدهی بیمه‌ خود را اقساطی پرداخت کنند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، شهناز حمزه‌لوی مدیرکل تأمین اجتماعی استان در بازدید از شعبه دورود، با اشاره به اینکه رانندگان این شهرستان مبلغ ١٠ میلیارد ریال به سازمان تأمین اجتماعی بدهکارند، گفت: تأمین اجتماعی لرستان در راستای ایجاد تسهیلات مناسب جهت بیمه شدگان، این آمادگی را دارد تا بدهی رانندگان بدهکار را تقسیط کند.

حمزه‌لوی، افزود: حدود ٣٠هزار کارگر ساختمانی استان زیر چتر حمایتی تأمین اجتماعی قرار دارند و از خدمات درمانی و بیمه‌ای این سازمان بهره‌مند هستند، لذا سعی داریم تا کارگران ساختمانی که فاقد پوشش بیمه‌ای هستند را شناسایی و تحت پوشش قرار دهیم.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه کارفرمایان شهرستان دورود ٨٣٠میلیارد ریال به تأمین اجتماعی بدهکارند، تصریح کرد: در چند سال اخیر، تأمین اجتماعی لرستان، به منظور تقویت تولید و اشتغال و حمایت از صاحبان تولید و صنعت و در راستای سیاست‌های توسعه‌گرایانه دولت تدبیر و امید حرکت، و با رویکردی حمایتی، در احیا کارگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان نقش موثری را ایفا کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه