English

حمایت دولت از راه اندازی خانه های جوان در گیلان

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان این که سازمان های مردم نهاد زیر مجموعه اداره کل ورزش و جوان می توانند نسبت به راه اندازی خانه های جوان اقدام کنند گفت: تاکنون یک باب خانه جوان در شهرستان فومن راه اندازی شده است.

حمایت دولت از راه اندازی خانه های جوان در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از آستارا، هاشم اسماعیلی در جمع مسئولان سازمان های مردم نهاد آستارا در اداره ورزش و جوانان این شهرستان افزود: از 72 سازمان مردم نهاد فعال در استان گیلان، چهار سمن در شهرستان آستارا فعالیت می کنند و این شهرستان از نظر تعداد سمن ها بعد از شهرستان رشت رتبه دوم را دارد.

وی اضافه کرد: جوانان زیر 29 سال در قالب سازمان های مردم نهاد در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، سلامت خانواده و ورزشی فعالیت می کنند و به عنوان بازوان دولت می توانند موثر باشند.

وی اظهار کرد: سمن ها می توانند طرح های خود را به اداره کل ورزش و جوانان گیلان ارائه دهند و پس از داوری طرح های دارای قابلیت اجرا تا سقف 70 میلیون ریال حمایت مالی دریافت می کنند.

وی ادامه داد: طرح های سمن ها با هدف خدمت رسانی در حوزه های علمی، اجتماعی، سلامت روان و خانواده باید ارائه شوند.

اسماعیلی با تاکید بر ضرورت هوشیاری جوانان در عرصه فعالیت های سیاسی، ادامه داد: این موضوع باید مورد توجه تشکل ها باشد که ضمن پرهیز از دخالت در فعالیت های سیاسی، استفاده از نام و موقعیت سازمان های مردم نهاد نیزخلاف قانون است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه