English

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان:

۱۶ هزار دانش‌آموز لرستانی تحت پوشش کمیته امداد هستند

جاسم محمدی فارسانی، گفت: ۱۶ هزار نفر از دانش آموزان استان لرستان، تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

۱۶ هزار دانش‌آموز لرستانی تحت پوشش کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در جشن مهر عاطفه‌ها، گفت: بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک مردمی از طریق جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان استان اهدا شده است.

وی، افزود: کمیته امداد استان در بحث کمک‌های مردمی، صدقات و ... پیشرفت‌های خوبی داشته و در ابتدای سال تحصیلی جدید، بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک به دانش‌آموزان کرده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان ادامه داد: در حال حاضر ۱۶ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام در لرستان است که با تلاش‌های صورت گرفته،  میزان تعهدات ما نیز سالیانه افزایش می‌یابد.

محمدی فارسانی اظهار کرد: با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هر سال بر میزان تعهدات ما نسبت به اسلام و انقلاب افزوده می شود.

وی گفت: حضور دانش آموزان نسل سوم و چهارم انقلاب در همه صحنه ها به خوبی نشان داد که در مسیر ترویج فرهنگ دینی و اسلامی قرار داریم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان افزود: مداحی ها و حضور پرشور دانش آموزان در این مراسم نشان داد که نسل جوان ما همچنان در مسیر انقلاب حرکت می کنند.

محمدی فارسانی ادامه داد: تاکیدات دینی ما همواره پیرامون مبارزه با فقر و محرومیت زدایی از چهره کشور است و کمیته امداد نیز تلاش کرده تا همیشه در این مسیر حرکت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه