English

ریس سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت؛

جامعه به سمت زندگی کم تحرک و افزایش بیماری ها پیش میرود

معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو در نشست خبری صبح امروز در دانشگاه علوم پزشگی گیلان گفت: جامعه به سمت زندگی کم تحرک و افزایش بیماری ها پیش می رود.

جامعه به سمت زندگی کم تحرک و افزایش بیماری ها پیش میرود

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، غلام رضا اصغری اظهار کرد: 14مهر ماه، برابر با شانزدهم اکتبر، سالروز جهانی غذا است و این روز به افتخار تاسیس سازمان فائو در سال ۱۹۴۵ نامگذاری شده و در سراسر جهان گرامی داشته می‌شود.

اصغری گفت: در این روز، سازمان های بین المللی، به منظور برقراری روابط در زمینه کشاورزی و زمینه سازی برای جلوگیری از فقر و گرسنگی و نابودی محیط زیست، تلاش می کنند.

معاون وزیر بهداشت افزود: استفاده از تجربیات، نحوه تغذیه، انتقال فن آوری از کشورهای توسعه یافته به کشورهای در حال توسعه، موجب رونق و پیشرفت در صنعت مواد غذایی در ملل جهان سوم می شود.

اصغری گفت: روز جهانی غذا، تلنگری برای بیداری وجدان های به خواب رفته و روز هم دردی با گرسنگانی است که از ابتدایی ترین حق زندگی، یعنی غذا محرومند.

رییس سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت  با بیان اینکه هر ساله میلیونها انسان  و در آفریقا بر اثر بیماری به ویژه کودکان میمیرند و برعکس در جای دیگر براثر پرخوری و بد خوری دچار بیماری های غیر واگیر می شوند.

این خبر تکمیل می شود...

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه