English

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان خبر داد:

در شهریور سال جاری ۴۵۵ پرواز خارجی انجام شده است

مدیرکل شرکت فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: در شهریور سال جاری 455 پرواز خارجی انجام شده است که نسبت به شهریور سال گذشته رشد 13 درصدی را شاهد بوده‌ایم.

در شهریور سال جاری 455 پرواز خارجی انجام شده است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، حسن امجدی در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اظهار کرد: توسعه فرودگاه در دو زاویه بلند مدت و تملک اراضی مورد نیاز و سرمایه‌گذاری شرکت وینسی و کوتاه مدت که همان اقدام بر اساس آن چه موجود است تقسیم بندی می‌شود.

وی افزود: در یک بازه زمانی 15 ماهه، ترمینال خارجی از 6 هزار متر مربع به بیش از 15 هزار متر مربع افزایش پیدا خواهد کرد؛ تأسیسات سرمایش و گرمایش احداث خواهد شد و سی‌آی‌پی موقت فرودگاه نیز در غالب همین قرارداد کلنگ آن زده شده است و ظرف 15 ماه اجرا خواهد شد.

مدیرکل شرکت فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: در شهریور سال جاری 455 پرواز خارجی انجام شده است که نسبت به شهریور سال گذشته رشد 13 درصدی را شاهد بوده‌ایم؛ در سال 95 بیش از 19 هزار و 74 پرواز مسافری انجام شده است که نسبت به سال گذشته آن 20.5 درصد رشد داشته‌ایم، با رفع محدودیت‌های موجود، در یک بازه کمتر از 3 سال قابلیت افزایش تعداد مسافران بیش از دو برابر دارد، پروازهای خارجی در شهریور سال 96 نسبت به مرداد ماه همین سال بیش از 22.6 درصد رشد در تعداد پرواز داشته‌ایم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه