English

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجن:

۶۰ درصد هزینه‌های مرمت امامزاده علی بن احمد توسط خیرین پرداخت شده اس

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجن گفت: تعمیر امامزاده علی بن احمد تاکنون نزدیک به 510 میلیون تومان هزینه داشته است که بیش از 60 درصد از این هزینه توسط خیرین پرداخت شده است.

60 درصد هزینه‌های مرمت امامزاده علی بن احمد توسط خیرین پرداخت شده اس

 به گزارش خبرگزاری موج، نصرالله سلیمانی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح جامع امامزاده علی بن احمد از سال 89 شروع شده است، گفت: اعتبارات هزینه شده در این امامزاده 510 میلیون تومان بوده که حدود 60 درصد از این هزینه ها از سوی خیران جذب شده و همچنین برای صحن سازی سه هزار مترمربع بیش از 100 میلیون تومان و برای ساخت گنبد 160 میلیون تومان هزینه شده است.

وی گفت: کل تملک دارایی شهرستان بروجن 160 میلیون تومان است که در اینجا مسئولان مربوطه باید نگاه ویژه و توجه بیشتری به بقاع متبرکه داشته باشند.

وی افزود: در شهرستان بروجن پنج امامزاده در حال مرمت و تکمیل هستند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجن تاکید کرد: در امامزاده علی بن احمد دو خیر خواهر و برادر 31 هزار متر زمین کشاورزی وقف کرده اند.

بقعه امامزاده علی بن احمد در پنج کیلومتری شهر فرادنبه و دو کیلومتری روستای دهنو و در 13 کیلومتری شهرستان بروجن واقع شده و مشهور به باباگردآلو است که بنای قبلی از خشت و گل بود در سالیان قبل تخریب و به جای آن بنای هشت ضلعی زیبایی ساخته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه