English

وزیر راه و شهرسازی:

۶۵ باسکول توزین در حال حرکت در کشور نصب و راه اندازی می شود

وزیر راه و شهرسازی باسکول توزین در حال حرکت را اقدامی درجهت جلوگیری از قاچاق کالا دانست و گفت: با قراردادی که با شرکت توزین بسته‌شده است تعداد 65 باسکول توزین در حال حرکت در کشور نصب و راه‌اندازی می‌شود.

65 باسکول توزین در حال حرکت در کشور نصب و راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج، عباس آخوندی در مراسم افتتاح نخستین باسکول توزین در حال حرکت کشور در اردستان اظهار کرد: رشد بسیار زیاد تردد موضوع مدیریت الکترونیک در جاده‌ها را هر روز مهم‌تر جلوه می‌دهد.

وی افزود: در حال حاضر حدود یک هزار و 300 دوربین جاده‌ای در سطح کشور در حال فعالیت است که تا سال آینده می‌خواهیم این تعداد را به 2 هزار و 300 عدد برسانیم.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: مهم‌ترین موضوع در بحث جاده‌ها کنترل تردد ماشین‌های غیرقانونی و قاچاق است که با نصب نخستین سامانه باسکول توزین در حال حرکت در کشور از تردد ماشین‌هایی قاچاق و با بار اضافه کنترل شده و اعمال قانون می‌شود.

وی ادامه داد: موضوع باسکول توزین در حال حرکت یکی از دغدغه‌های مهم ما بود که با نصب این سیستم در جاده‌ها و اعمال قانون برای کامیون‌های متخلف، مطمئن هستیم هر ماشینی که در جاده تردد دارد در دسترس ماست.

آخوندی تصریح کرد: با قراردادی که با شرکت توزین بسته‌شده است تعداد 65 باسکول توزین در حال حرکت در کشور نصب و راه‌اندازی می‌شود.

وی عنوان کرد: با افتتاح آزادراه شرقی در اصفهان شاهد کاهش ترافیک تردد روزانه 80 هزار ماشین هستیم.

وزیر راه و شهرسازی در پایان خاطرنشان کرد: 17 کیلومتر از 80 کیلومتر جاده اصفهان به اردستان باقی‌مانده است که این 17 کیلومتر تغییر مسیر داده‌ شده و برای تسهیل و کم شدن تصادفات تصمیماتی در نظر گرفته‌ شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه