English

استاندار قم:

شورای سرمایه گذاری استان قم برای جذب بخش خصوصی تشکیل شده است

استاندار قم با اشاره به ضرورت انجام اقدامات عملیاتی در زمینه جذب بخش خصوصی اظهار داشت: شورای سرمایه گذاری استان قم در این راستا تشکیل شده است.

شورای سرمایه گذاری استان قم برای جذب بخش خصوصی تشکیل شده است

به گزارش خبرگزاری موج ازقم، استاندار قم در جلسه شورای اداری استان قم که  با محوریت هفته ی ناجا در سالن معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته ی ناجا و قدردانی از فعالیت های فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی اظهار داشت: تامین امنیت پایدار نتیجه ی ایثار و جانفشانی این عزیزان و سایر دستگاه های امنیتی استان می باشد.

وی با بیان اینکه در استان قم برغم همه ی حساسیت ها امنیت بسیار خوبی را شاهد هستیم افزود: این مهم مبنای سایر فعالیت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می باشد.

سید مهدی صادقی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه مسئولان به فراهم نمودن بسترهای خدمات به مردم گفت: امیدواریم تلاش های مسئولان به رضایتمندی مردم منجر شود.

وی همچنین مسئله ی اقتصاد و معیشت مردم را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: مدیران دولتی موظف اند طرح های سرمایه گذاری را شناسایی نموده و در جهت جذب بخش خصوصی تلاش مضاعف داشته باشند.

استاندارقم با اشاره به تشکیل شورای سرمایه گذاری در استان قم برای پیاده سازی طرح هایی که منتج به تولید می شوند خاطرنشان کرد: همه ی مدیران باید در سطوح مختلف به این امر توجه داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه