English

استاندار قم تاکید کرد:

اهتمام جدی دستگاه های اجرایی در جذب حداکثری اعتبارات طرح های اشتغالزایی

استاندار قم در هفتمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان قم خواستار اهتمام جدی دستگاه های اجرایی بر جذب و تامین حداکثری اعتبارات طرح های اشتغالزایی دولت شد.

اهتمام جدی دستگاه های اجرایی در جذب حداکثری اعتبارات طرح های اشتغالزایی

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان قم اظهار داشت، موضوع اشتغال را بحث محوری در استان قم دانست.

وی با بیان اینکه در زمینه ی سرمایه گذاری جلسات در سطح عالی استان قم در حال برگزاری است گفت: موضوع جذب سرمایه جزء اولویت های نخست مسوولان استان است.

سید مهدی صادقی با اشاره به ضرورت اعتمادسازی برای جذب سرمایه توسط دستگاه های مسئول ادامه داد: مشکل تولید و اشتغال با رفع دغدغه های سرمایه گذاران حل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه هایی که موظف به تامین زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری و اشتغال هستند بایستی اهتمام جدی در این راستا داشته باشند.

صادقی همچنین با اشاره به طرح های اشتغالزایی از سوی دولت، جدیت مدیران در جذب اعتبارات را خواستار شد و گفت: بانک های استان نیز باید در تامین منابع فرایندها را تسریع ببخشند.

استاندار قم همچنین با تاکید بر ضرورت جذب اعتبارات مرتبط با مشاغل روستایی گفت: کمیته ای تخصصی با مشارکت دستگاه های مسئول در این زمینه تشکیل شود.

در این جلسه گزارش طرح اشتغال فراگیر کارورزی، مهارت آموزی در محیط کار واقعی، مشوقهای بیمه ای، تسهیلات بانکی اشتغالزا و مشاغل خانگی از سوی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم ارائه شد.

همچنین اقدامات صورت گرفته در خصوص بندهای الف و ب تبصره 18 قانون بودجه سال 96 کل کشور توسط دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های عامل استان قرائت شد.

ارائه‌ گزارش اجرای طرح تکاپو و نیز گزارش اجرایی طرح های اشتغالزا و روند پرداخت تسهیلات بانکی خود اشتغالی از دیگر دستورات این جلسه بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه