English

علاءالدین بروجردی:

تجزیه عراق خط قرمز ایران، ترکیه و عراق است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مرور آخرین تحولات اقلیم کردستان در کمیسیون، گفت: «تجزیه عراق» خط قرمز سه کشور ایران، ترکیه و عراق است.

تجزیه عراق خط قرمز ایران، ترکیه و عراق است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، علاءالدین بروجردی گفت: چهارمین جلسه مربوط به تحولات اقلیم کردستان با حضور ارگان‌های ذی‌ربط در محل کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برگزار و آخرین تحولات صورت گرفته بررسی شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: گزارشی از مراسم بزرگداشت خاکسپاری آقای جلال طالبانی در سلیمانیه با توجه به حضور وزیر امور خارجه کشورمان، نیز ارائه گردید.

وی افزود: همچنین در ارتباط با تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته برای حل مشکل ایجاد شده در اقلیم کردستان عراق بحث و بررسی شد، در حقیقت «تجزیه عراق» خط قرمز سه کشور جمهوری اسلامی ایران، ترکیه و عراق است، لذا هماهنگی‌های لازم بین سه کشور برای حل مشکلات به وجود آمده ادامه دارد.

بروجردی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان رفراندوم را به رسمیت نمی‌شناسد و با همکاری دو کشور مذکور وضعیت سابق در اقلیم کردستان باید در راستای منفعت مردم اقلیم و عراق بازگردد.

رئیس کمیسیون امینت ملی مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسات به منظور آگاهی اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس و ارایه نظرات آنها به مجموعه برگزار شد که در آینده هم ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه