English

خیراله خیرایی:

تکریم فرهنگیان لازمه فعالیت در اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش لرستان است

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان گفت: تکریم شان و جایگاه فرهنگیان و پاسخگویی مناسب به مطالبات آنان لازمه کار در اداره تعاون و امور رفاهی است.

تکریم فرهنگیان لازمه فعالیت در اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش لرستان است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان در دیدار با کارکنان اداره تعاون و امور رفاهی این اداره کل، بر تکریم شان و جایگاه فرهنگیان تاکید کرد و گفت: کارکنان تعاون و امور رفاهی باید با سعه‌ صدر، متانت و ادب پاسخگوی مراجعان باشند و تمام تلاش خود را صرف پیگیری و رفع مشکلات آنان کنند.

خیراله خیرایی افزود: با توجه به اینکه سرمایه اولیه بسیاری از صندوق‌ها از جمله صندوق امداد، ضروری فجر، ذخیره و... متعلق به خود فرهنگیان است، باید حرمت آنان و دانش‌آموزانی که دچار مشکل هستند و مشمول بهره‌مندی از کمک‌های بلاعوض یا وام‌های این صندوق‌ها می‌شوند حفظ شود.

وی بر این نکته تاکید کرد که باید تلاش شود تا تسهیلات رفاهی به فرهنگیان توسعه پیدا کند و ادامه داد : تحقق این هدف با پیگیری و رایزنی امکان پذیر است و نباید وقفه ای در این کار ایجاد شود.

خیرایی، تجهیز مراکز آموزشی رفاهی معلم و مراکز اسکان نوروزی و تابستانی را از جمله اقدامات دیگر اداره تعاون و امور رفاهی عنوان کرد و افزود: باید تاثیر اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در این خصوص برای فرهنگیان ملموس و مشهود باشد.

وی در ادامه سخنان خود بر نهادینه کردن فرهنگ بیمه تاکید کرد و گفت: با توجه به اثرات مثبت بیمه و حمایت های مادی بیمه  در مواقع نیاز باید تلاش شود تا  چتر بیمه در سبد خانوار فرهنگیان گسترده‌تر شده و فرهنگیان نسبت به بیمه عمر، حوادث، آتش سوزی، مسوولیت و سایر موارد اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه