English

آیت الله سعیدی:

طلاب مراقب نفوذ دشمنان باشند

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با اشاره به اینکه طلاب باید آسیب‌ها و تهدیدهای دشمنان را نیز مورد توجه قرار دهند، گفت: طلاب باید مراقب باشند دشمنان در تشکیلات داخلی آنها نفوذ نکنند و مباحث اشتباه تبلیغ نشود و به امید خداوند متعال با این روند می‌توانیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

طلاب مراقب نفوذ دشمنان باشند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار با جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه لبنان که در سالن محراب انجام شد، با اشاره به اینکه حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها اندرونی امام هشتم است، اظهار کرد: افرادی که به این حرم مطهر مشرف می‌شوند مورد عنایت ویژه حضرت رضا(ع) هستند.

وی از طلاب به عنوان سربازان امام زمان(عج) نام برد و اضافه کرد: سربازی امام و درس خواندن در حوزه‌های علمیه یکی از افتخارات بزرگی است که جهان اسلام و غیر مسلمان‌ها نیز به آن نیاز دارند؛ این شجره طیبه هر روز نسبت به گذشته ثمره بیشتری را برای مردم به دنبال دارد که یکی از این ثمرات نیروهای توانمند حزب‌الله لبنان است.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با تاکید بر اینکه امروزه جهان تشنه شنیدن سخنان طلاب علوم دینی است، گفت: طلاب باید با جدیت درس خوانده و برای پیشرفت علوم اسلامی تلاش کنند چرا که اگر درس‌ها ناقص خوانده شود و برداشته‌ها ناقص باشد طلاب نمی‌توانند مبشر کامل اسلام باشند و گاهی دچار بشارت ناقص و نامناسب می‌شوند.

وی با بیان اینکه در عصر غیبت امام زمان(ع)، خداوند متعال و اهل بیت(ع) امت را رها نکرده‌اند، عنوان کرد: برای مدیریت جامعه ولایت فقیه در نظر گرفته شده است تا بر امور مختلف جامعه مدیریت کرده و بتواند به کمک مردم برای ظهور امام زمان(عج) زمینه‌سازی کند اما اگر فردی این باور را نداشته باشد می‌گوید که مسلمان‌ها رها شده‌اند در حالی که در عصر غیبت نیز انسان آگاه و تابع ولی فقیه مسیر اهل بیت(ع) را ادامه می‌دهد.

آیت‌الله سعیدی خاطرنشان کرد: زمانی که به صورت عمیق اسلام را دریافت کرده‌ایم بر اساس روایات دینی باید دین را با دقت، جدیت و سلامت به دیگران منتقل کنیم تا دیگران نیز معارف اهل بیت(ع) را درک کرده و به سمت اسلام هدایت شوند.

وی با اشاره به اینکه طلاب باید آسیب‌ها و تهدیدهای دشمنان را نیز مورد توجه قرار دهند، یادآور شد: همانطور که باید با دوستان خود آشنا شویم، دشمنان خود را نیز باید بشناسیم؛ طلاب باید مراقب باشند دشمنان در تشکیلات داخلی نفوذ نکنند و مباحث اشتباه تبلیغ نشود و به امید خداوند متعال با این روند می‌توانیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی