English

همزمان با هفته ملی کودک:

افتتاح دومین سینمای کودک و نوجوان در اهواز

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: این سینما با ظرفیت 130 نفر امروز به بهره‌برداری رسیده است و از این پس اکران تولیدات سینمایی، کوتاه، نیمه بلند و پویانمایی کانون را آغاز می‌کند.

افتتاح دومین سینمای کودک و نوجوان در اهواز

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، دهمین سینمای کودک و نوجوان (کانون) استان خوزستان در شهرستان اهواز به مناسبت هفته ملی کودک ظهر امروز با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز، مشاور امور هنری استاندار خوزستان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و محلی و دانش آموزان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در این مراسم گفت: این دومین سینمای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان اهواز است که با 250 مترمربع زیربنا، و ظرفیت 130 نفر امروز به بهره‌برداری رسیده است و از این پس اکران تولیدات سینمایی، کوتاه، نیمه بلند و پویانمایی کانون را آغاز می‌کند.

غلامرضا شنبدی افزود: دانش آموزان مدارس، اولیای تربیتی و خانواده‌ها از این پس می‌توانند در دو سانس صبح و دو سانس بعدازظهر فیلم‌های آموزشی و تربیتی مرتبط با کودکان و نوجوانان را در این سینما مشاهده کنند.

وی با اشاره به این‌که کانون در شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، اهواز، سوسنگرد، امیدیه، دزفول، بهبهان و اندیمشک سینما کانون دارد تأکید کرد: گسترش سینماهای کودک و نوجوان در دیگر شهرهای استان را در راستای توسعه و بهره‌مندی کودکان و نوجوانان بیشتر استان از فعالیت‌های کانون را در اولویت برنامه‌های خود داریم و در آینده‌ای نزدیک سینما کانون در دو شهر دیگر استان را راه‌اندازی خواهیم کرد.

گفتنی است؛ دومین سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهواز در منطقه بهارستان، خیابان نیایش 2 در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 5 واقع است و خانواده‌ها از این پس می‌توانند در دو سانس صبح و دو سانس بعدازظهر از این سینما استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه