English

جهت حضور در مسابقات پاراآسیایی امارات

ورزشکار مریوانی به اردوی تیم ملی گلبال جوانان دختر کشور دعوت شد

ریزان دژآهنگ ورزشکار مریوانی جهت حضور در مسابقات پاراآسیایی امارات از روز 19 مهرماه به پنجمین مرحله اردوی تیم ملی گلبال جوانان دختر کشور دعوت شد.

ورزشکار مریوانی به اردوی تیم ملی گلبال جوانان دختر کشور دعوت شد

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، پنجمین مرحله اردوی گلبال جوانان دختر کشور اعزامی به مسابقات پاراآسیایی امارات از روز 19 مهرماه در تهران برگزار خواهد شد.

در این مرحله از اردو 9 ورزشکار ملی پوش تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی فدراسیون جهت آمادگی بیشتر پیگیری می کنند.بر اساس این گزارش، کادر فنی فدراسیون ریزان دژآهنگ ورزشکار مریوانی را به پنجمین مرحله اردوی تیم ملی گلبال جوانان کشور دعوت کرد.

ریزان دژاهنگ زیر نظر چیمن کاظمی مربی مریوانی به تمرینات تکنیکی و تاکتیکی پرداخته و حضور در سابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه را در کارنامه خود دارد.چیمن کاظمی مربی مریوانی نیز از سوی فدراسیون در این مرحله از اردوی تیم ملی به عنوان سرپرست انتخاب و اردونشینان را به مدت هشت روز همراهی می کند.

اردونشینان تمرینات خود را زیر نظر طیبه ملکی به عنوان سرمربی و لیلا صفری در جایگاه مربی پیگیری خواهند کرد .پنجمین مرحله اردو گلبال جوانان کشور طی روزهای 19 تا 26 مهرماه در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه