English

مدیرکل پست استان کردستان:

اولویت اداره کل پست استان، رفاه هم استانی هایمان است/۱۷۰۰نقطه تماس برای ارتباط با شهروندان داریم

مدیرکل پست کردستان گفت: در 6 ماهه اول سال جاری، سه میلیون مرسوله با وزن بیش از 400 تُن در استان جا به جا شده که اولویت ما رفاه بیشتر مردم کردستان است.

اولویت اداره کل پست استان، رفاه هم استانی هایمان است/1700نقطه تماس برای ارتباط با شهروندان داریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، فریبا مرادی روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سنندج افزود: در این مدت، تعداد بسته و امانات جابه جا شده در شرکت پست کردستان، 61 هزار مرسوله بوده است.
وی با بیان اینکه ترافیک مرسولات صادره از استان در نیمه اول امسال، یک میلیون و 424 هزار و 431 مورد بوده است ادامه داد: در همین مدت، یک میلیون و 575 هزار و 587 مرسوله وارد استان شده است.
مرادی به ترافیک تجارت الکترونیک در 6 ماه اول سال جاری در کردستان اشاره و اظهار کرد: بیش از 16 هزار مرسوله به میزان 910 میلیون ریال، در این مدت در قالب تجارت الکترونیک انجام گرفته است.
مدیرکل شرکت پست کردستان یادآور شد: در مجموع در نیمه اول امسال، 38 هزار قبول مرسوله خرید اینترنتی در استان، ثبت شده است.
مرادی از رشد درآمدی 17 درصدی پست کردستان در 6 ماهه نخست سال جاری و کسب رتبه برتر کشوری در این زمینه، خبر داد و گفت: درآمد پست استان در مدت یاد شده، با 83 درصد تحقق درآمدی، 43 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است.
به گفته وی، ثبت نام و تحویل 32 هزار کارت ملی هوشمند، توزیع 175 هزار مورد ابلاغیه بانک، دیوان محاسبات و بروشور، ثبت نام 11 هزار و 500 فقره تشخیص هویت، توزیع 12 هزار و 200 فقره گواهینامه رانندگی، از جمله اقدامات شرکت پست کردستان در 6 ماه گذشته است.
مرادی به اجرای 2 پروژه مهم در پست کردستان نیز گریزی زد و اظهار کرد: پروژه سیماک (سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور) آماده بهره برداری است و با حضور مسئولان شرکت پست کشور، راه اندازی می شود.
مدیرکل شرکت پست کردستان اضافه کرد: برای اجرای این پروژه، 81 ساعت آموزش برای دهیاران، در نظر گرفته شده است که به زودی انجام می گیرد.

مرادی، اشاره ای هم به پروژه پایگاه ملی نظام آدرس مکان محور کشور(GNAF) داشت و افزود: این پروژه همزمان با کشور در کردستان نیز در حال اجرا است و تاکنون 93 درصد اماکن شهری استان، از طریق گوگل ارث نقطه گذاری شده است.
وی تاکید کرد: در صورت پایان مکان یابی، تلاش می کنیم تا اوایل آبان ماه سال جاری، این پروژه آغاز به کار کند.
او یادآور شد: امسال 68 میلیارد ریال اعتبار، به پست کردستان اختصاص یافته که 45 میلیارد ریال آن برای تخریب و بازسازی ساختمان های پست بانه و مریوان، در نظر گرفته شده است.
هم اکنون، 191 دفتر پست روستایی، 190 دفتر پست شهری و 27 نمایندگی پست در استان کردستان مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.
همچنین 1700 نقطه تماس مردم با پست و تعداد 20 صندوق پستی شخصی هوشمند و 268 صندوق پستی شخصی غیرهوشمند، در استان فعال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه