English

به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی؛

استاندار لرستان در پیامی هفته ناجا را به سبزجامگان نیروی انتظامی تبریک گفت

سید موسی خادمی در پیامی، هفته نیروی انتظامی را به سبزجامگان همیشه مقتدر نیروی انتظامی در لرستان تبریک گفت.

استاندار لرستان در پیامی هفته ناجا را به سبزجامگان نیروی انتظامی تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سید موسی خادمی در پیامی، هفته نیروی انتظامی در لرستان را گرامی‌داشت. متن پیام صادره به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران این حافظان نظم و امنیت در تاریخ معاصر قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال، در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان موفق شده‌اند گام‌های بلندی در جهت افزایش رضایت عمومی، کاهش جرائم سازمان یافته  و حفظ امنیت بردارند.

استفاده هوشمندانه از ظرفیت‌ نهادهای مردمی در تولید و ارتقای امنیت اجتماعی نیل به توسعه همه جانبه و پایدار را در جامعه افزایش میدهد که خود سبب می گردد در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و  برقراری نظم و امنیت اجتماعی، تاثیر زحمات مخلصانه این قشر تلاشگر جامعه است.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از  تلاشهای ارزنده و عملکرد مؤثر کلیه فرماندهان،کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی استان که با  استعانت از درگاه خداوند متعال و تدبیر شایسته در دولت تدبیر و امید با تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت کشور را در زمینه پیشگیری و کاهش جرایم تامین می نمایند تقدیر و تشکرمی نمایم.

سید موسی خادمی

استاندار لرستان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه