English

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش قم:

اکنون ۱۴ مرکز دارالقرآن و چهار مدرسه خاص قرآنی در استان فعالیت دارند

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش قم گفت: اکنون 14 مرکز دارالقرآن و چهار مدرسه خاص قرآنی در استان فعالیت دارند که مدارس خاص قرآنی نسبت به مدارس عادی فعالیت‌های قرآنی بیشتری دارند.

اکنون 14 مرکز دارالقرآن و  چهار مدرسه خاص قرآنی در استان فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، جلال خدامحمدی با اشاره به برگزاری برنامه درس‌هایی از قرآن اظهار کرد: برنامه درس‌هایی از قرآن از نیمه مهر ماه آغاز می‌شود که بیش از 50 هزار نفر در دو دوره متوسطه اول و دوم در این مسابقات شرکت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون 14 مرکز دارالقرآن و  چهار مدرسه خاص قرآنی در استان فعالیت دارند که مدارس خاص قرآنی نسبت به مدارس عادی فعالیت‌های قرآنی بیشتری دارند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش قم با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی با ایام محرم گفت: اکنون بیش از 600 مدرسه هیأت مذهبی دارند که در اعیاد و وفات ائمه اطهار(ع) به اجرای برنامه می‌پردازند البته بیشترین فعالیت‌های آنها در ایام محرم و صفر است.

وی به اهمیت فعالیت‌های قرآنی برای ارتقای جایگاه دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها سبب افزایش انس و الفت دانش‌آموزان با آموزه‌های قرآنی شده و همچنین جایگاه معنوی آنها را ارتقا می‌دهد و زمینه رقابت سالم را برای آنها فراهم می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه