English

اردوی آموزشی فرهنگی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد

اردوی چهار روزه آموزشی و فرهنگی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی قم در اردوگاه آبعلی برگزار شد.

اردوی آموزشی فرهنگی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج ازقم ،  این اردویی که حدود ۳۰۰ نفر از دانشجویان جدیدالورود حضور داشتند، برنامه های متعدد و مفید آموزشی و فرهنگی برای آنها برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم در این مورد گفت: این اردو به همت معاون آموزشی دانشگاه، دفتر نهاد رهبری در دانشگاه و معاونت فرهنگی و دانشجویی تدارک دیده شده و تلاش شده آنچه که یک دانشجوی جدیدالورود باید بداند اعم از آیین نامه ها و مقررات آموزشی، انضباطی، اخلاق و آداب علم آموزی، آسیب های اجتماعی و.... توسط اساتید توانمند بیان شود.

حجت الاسلام طاهری افزود: یکی از اهداف مهم این اردو ایجاد انگیزه برای حرکت دانشجویان در مسیر جهاد علمی و جهاد فرهنگی است که تلاش شد برای دانشجویان تشریح شود.

دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جمع دانشجویان جدیدالورود ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان گفت: بیش از نیمی از دانشجویان ورودی دانشگاه غیر بومی هستند و با شناخت شهر قم را انتخاب کردند چرا که قم از جهات مختلف در جایگاه بالایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه قم؛ حرم اهل بیت(ع) است گفت: قم از جایگاه علمی بالایی برخوردار است و به عنوان یکی از برجسته ترین مرکز علوم اسلامی در سراسر جهان شناخته می شود که شعباتی را در کشور های اروپایی، آسیایی و آمریکایی دارد و بر همین اساس قم را شهر علم و اجتهاد نامیده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: نهضت اسلامی از قم شروع شد و قم مهد پرورش بسیاری از بزرگان و روحانیون معظم سکان دار جمهوری اسلامی همچون حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

دکتر ایرانی خواه در ادامه با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی قم قدمت زیادی ندارد ولی به واسطه جایگاه رفیع شهر قم، طی چند سال اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته است خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی قم نیز باید به جایگاهی که شایسته آن است دست یابد.

وی ابراز امیدواری کرد: خدمت گزاران شما دانشجویان در علوم پزشکی قم بر اساس رسالت سنگینی که عهده دار شدند نهایت سعی، تلاش و توجه خودشان را در راستای ارتقا سطح علمی و تامین مسایل رفاهی و ایجاد فضای سالم و با نشاط خواهند داشت.

دکتر ایرانی خواه با توصیه به دانشجویان جدیدالورود جهت استفاده بهتر از دوران دانشجویی از آنها خواست فرصت به دست آمده را مغتنم شمرده و حداکثر بهره را از دوران دانشجویی ببرند.

لازم به ذکر است این اردو همزمان در دو اردگاه مجزا برای برادران و خواهران در اردوگاه سید الشهداء آبعلی برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه